Mik a TSI motorral kapcsolatos tapasztalatok?
Láncnyúlás ...stb
Részemről nem jó tapasztalatok ... De kinek a pap kinek a...
:DD
Az 1.2 TSI 105Le, nem elfuserált motor. Nem 1,5 tonnás kasztnihoz gyártották,de egy kis golfot, polot, leont simán elvisz.
Az 1.4 TSI motorknál vannak lánc nyúlás gondok,de..
Túl sok a kérdés. Van akinél kevés km után jön a csörgés, van akinek 100ezer fölött.Nem csináltak miatta visszahívást, még Németországban sem.
Vezettem 1.4 TSI-t. Nagyon jól megy.
Rövid időre gyártják? Találkoztam bő 200ezret futott típussal. 2007-ben már touranokba rakosgatták, tehát van már tapasztalat.2009-ben módosítottak a vezérlésen.Azt hiszem vissza tértek a szíjra a láncról.Az előtte lévő láncos autókban is megvan a bibi.Egy olajos láncfeszítő nem dolgozik úgy ahogy kellene egy idő után. De több helyen felmerült a probléma, miszerint a nem megfelelő üzemeltetés, avagy a nem megfelelő olaj nem e okozhatja a gondot. Minden szervíz más árat mondd, de olyan 100-150 között megvan a csere,és akkor nincs gond a kocsival.
Turbós, tehát hidegen nem tolni, majd hűteni, stb...A többi nem nagy ördöngősség.
Régóta járom a témát,mert erősen gondolkodom egy 1.4 tsi-vel szerelt octavia vásárlásán.
Ha már vezrélés probléma. Opel 1.6 azt hiszem ZXE kódú motor.Ott is erősen vezérlés gondok vannak,csak azt senki nem hangoztatja.Le is állították a gyártását.
Kombi Octavia, 1.2 tsi, 260.000 km 4 év alatt, gyári vezérműlánc, gyári turbó, gyári kuplung. Ha a megfelelő karbantartást megkapja (a gyári 30.000 helyett 15.000-ként olajcsere, stb.), semmi baj nincs vele.
Az 1200 kg-os autót gond nélkül mozgatja, alacsony fordulatot nem szereti, de megy rendesen, én az előző 1.6 szívó Octavia-t cseréltem erre, szerintem sokkal jobban megy, és a 8 liter helyett 6 körüli az átlagfogyasztás (90% autópálya).
Teljese ugyan az a tapasztalatom mint nagyhanna-nak.
Octavia II. 1.4 TSI, 346.000 km 8 év alatt, gyári turbó, gyári kuplung, semmi baja. 300e km-nél kapott új vezérműlánc szettet. Rendszeresen van szervizelve, és 15.000 km-ként olajcsere. Még mindig nagyon jól megy, és imádom.
Az 1.4 TSI ACT-t viszont kerülni kell! 2 hengeres üzemmódban kicsit ráz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!