Mik a tapasztalatok BMW 316i (1.6 102 Le 95 évjárat)? Elsősorban motorikusan érdekel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én nem vennék 316i-t. Az egyetlen előnye, hogy abból találni a legmegkíméltebbeket. A 318i kicsivel erősebb, ugyanannak a motornak a nagyobb lökettérfogatú változata, minimum ilyet vennék. A 16 szelepes 318is-ek (vagy kompakt esetén 318ti-k) már 140 lőerősek, azokkal már lehet jól autózni, és szerintem a fogyasztása sem magasabb egy 16i-nél. Ez sajnos csak coupéban létezik. Talán készült sedanban, de fehér holló gyakoriságú. A hathengeresekből már mindegyik elboldogul a kasztnival, de igazából a 323i, 325i és 328i a legjobbak. Méretükhöz, korukhoz, erejükhöz képest nem fogyasztanak túl sokat.
Visszatérve a négyhengeres, nyolc szelepesekre, ezekből csak az elsők, még szíjas M40 motorosak voltak rosszak. 95-ben már M43 motorokkal voltak csak szerelve, amiben kijavították a hibákat. Ezek nagyon jó, megbízható motorok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!