Simson hiba, mi lehet a gond?
Kicsi volt a hézag a gyertyánál...
Munkából hazafele slusszt kapott, nem volt nálam gyertyakulcs így toltam vagy 3 km-t. Szétszedtem, drótkefével megtisztítottam, alig tudtam a középelektród és a testelektród közül kipattintani az összeégett darabot. Egy kicsit nagyobb hézagot állítottam be, azóta nincs vele baj. A levegőcsavart újra beállítottam, megkerestem pontosan azt a pontot, ahol a legnagyobb a motor fordulata alapjáraton (üzem melegen lett beállítva).
2 éve van meg, azóta ez az első alkalom, hogy ilyen hiba miatt kellett tolnom, hiszen egyrészt nem volt belőve a karburátor, keveset is kapott (őz barna volt, ami Simsonnál kevés üzemanyagot jelent) és lassan közlekedtem vele (35-40km/h).
Mióta apám elmagyarázta azóta nem egy nagy művészet fülre beállítani. A gyári 1,5-2 menet kifele csavarás (teljes behajtástól számítva) nagyjából tükrözi az optimális beállítást. Télen egy negyed, fél fordulatot kell rajta betekerni, hogy hidegben is jól menjen.
A levegőcsavart újra beállítottam, megkerestem pontosan azt a pontot, ahol a legnagyobb a motor fordulata alapjáraton (üzem melegen lett beállítva).
---------------------------
Itt csavarj kb 5 "percet" vissza be, hogy szét ne égjen a Motor kenés nélkül. Szóval egy kicsit "Zsírosabbra" állítsd. A többit jól csináltad. Néha tegyél a benzinbe egy korty spirituszt. Ez megköti a benzinben keletkezö vizet, föleg télen, mert akkor nem tud a porlasztó befagyni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!