Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Személyautón mennyire nehéz...

Személyautón mennyire nehéz kereket cserélni?

Figyelt kérdés
2009. szept. 27. 21:32
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha csinos vagy, és forgalmas úton kapsz defektet semennyire, mert az első 5 percben megállnak ketten, hogy segithetnek -e.

Ha nam vagy annyira csinos, akkor sajnos neked kell megállitanod valakit, hogy segitsen kicserélni a kereket.

Ha viszont fiú vagy , és nem tudsz kereket cserélni, akkor sürgősen tanulj meg, mert mi lesz, ha megállsz valakinek segiteni, és nem tudod megcsinálni?

Nincs benne semmi ördöngösség, csak kézifék, emelés, csavarok ki, kerék le, pótkerék fel, csavarok vissza, jó erősen meghúzni, emelő le, ennyi.

Ez a legegyszerűbb módszer, mert én nő létemre, bármilyen erősnek érzem is magam, egyedül még egyetlen csavart sem tudtam felengedni.

Többek között ezért teremtette az isten a férfit mellénk.

2009. szept. 27. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Előző válaszoló mindent elmondott.200 Százalékot is érdemelne.
2009. szept. 27. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Első válaszoló kicsit elrontotta, először a csavar meglazítása utána az emelés.A végén leengedés után húzzuk meg a csavarokat. Ennyit leszámítva a többi korrekt.
2009. szept. 27. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Igen épp azért mert akkor nem pörög el a kerék azért engedjük ki leeresztett kerékkel a csavarokat.

De az még nem jutott az eszébe a t hölgynek, hogy lábbal próbálja kiereszteni a csavart, vagy egyáltalán jó fele csavarta?! Óramutatóval ellentétesen lazítunk, mint a csavarok 95%-át! Meghúzni egymással szemben kell a csavarokat, hogy egyenletesen feküdjön fel, és egyforma nyomatékkal,(mint a hengerfej felrakásnál) különben a kerék üthet és lerepül menet közben vagy szimplán lelazul a keréktőcsavar, ez nagyon fontos és szintén kimaradt. Nekem szervízes múlttal kb 5 perc volt a csere megállástól indulásig, ne legyen belőle több, útálom a defektet meg a fújt kerekeket is.

2009. szept. 28. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Rögzíted az autót.

Csavarokat meglazítod.

Megemeled a kocsit.

Csavarok le, kerék le, pótkerék fel.

Csavarokat átlósan meghúzod.

Leengeded, fixrehúzod a csavarokat átlósan.


Ennyi az egész, nekem még nincs meg a jogsim de már pár evvel ezelőtt cseréltem kereket.

2009. szept. 28. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
olyan nehéz mint vasárnap kikelni az ágyból:D
2009. szept. 28. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Egyszerű csak akkor van gond hogy ha a defekt mellé társul egy átrozsdásodott küszöb ami lehetetlenné teszi az emelést mert behajlik vagy beszakad.
2009. szept. 28. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Nekem olyanom is volt, hogy a csavarokat hiába fújtam be, majd utána hiába ugráltam páros lábbal a csavarkulcson a 100+ kilómmal, akkor sem sikerült meglazítani a csavart. Szóval nem mindig egyszerű a dolog. :D
2009. okt. 16. 05:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!