1998as suzuki swiftben gyujtás nélkül ég a féklámpa, baj?
Nemzetközi szabvány f.szom.
Suzuki(K)nak a hülyesége. Nem tudok úgy köpni az udvarban hogy ne egy opelt találjak el. De egyiknek sem világít gyújtás nélkül. Pedig az egyik opel árán 2 vatta új swiftet lehetne venni. Az én swift-em világít. A céges vitara az világít. A baj nem a féklámpával van, hanem a márkával.
Most logikusan gondoljátok végig. Van az autóban egy direkt a gyártó álltal behúzott, a karosszéria teljes hosszán végigfutó elektromos vezeték, amit nem tudsz áramtalanítani a központi kapcsolóval. Nem tűzveszélyes ez? Nem akarok meggyőzni senkit. De egy áramtalanító kapcsolót nyomhatott volna rá valami mérnökféle.
Biztosíték, értem. Mesélnél róla? Mennyi a névleges terhelhetősége?
Mennyi szekundum, vagy milliszekundum alatt kell oldania az áramkört?
Pontossági osztályba sorolnád a piacon kapható késes olvadó betéteket?
Egy áramkört nem elég olvadóbetéttel biztosítani. Biztonságtechnikai szempontból fontos, hogy a nem használt fogyasztókat, az elektromos hálózatról leválasztani tudjuk. Tudjuk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!