Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Derbi lobito EBS 50ccm 2t...

Derbi lobito EBS 50ccm 2t probléma? Többi lent.

Figyelt kérdés

Felújításon esett át a motor, gyűrűk, kipufogónyílás marása, szimeringek, tömítések, csapágyak cserélve és 14-es karbi helyett kapott 17.5öst 60as fúvókával (régi 58). Na volt benne egy 2 szálas GM (opel autók gyári) gyertya. Alapjáraton szépen szól míg ki nincs húzatva maximumra, olyankor üreset "robban", fullad. Ha a szívató fel van kapcsolva, síber a legmagasabban van akkor nem fullad, csak üresen jár egy pillanatra nincs szikra. Cserélve lett a gyertya valami 1 szálas magasabb főértékű gyertyára ezzel már nincs üres járás. Na jön a következő probléma.


Elinduláskor kicsit erőtlen, hagyni kell kicsit pörögni utána csutka gázon majdnem ki jön kerékre, 2-ben fél fordulaton nincs nyomaték, visszaváltva kihúzatva megint lehet váltani 3-ba. Itt teljesen erőtlen, nem lehet kipörgetni 4-ig sem. Van aki azt mondja h gyújtás, van aki azt mondja hogy gyertya, van aki azt mondja hogy kevés a benzin. Az elmondottak alapján mire tippeltek? Ismétlen, mart kipufogó nyílás, hónolás, új gyűrű és szimeringek. Újra van tekercselve az állórész és 17.5ös a karbi.

Régen nem voltak javítva ezek a problémák, szívatóval 60at ment 6-ban, pedig gyűrű is rossz volt, elősűrítés alig volt és a régi opel gyertya volt benne, de biztos hogy nem pörgött 10ezer fölé.


2013. ápr. 10. 12:28
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!