Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 2106 padlójának kihegeszt...

Lada 2106 padlójának kihegesztésére, jó a háromfázisú villanyhegesztő?

Figyelt kérdés
szeretném magam kihegeszteni, adott műhely és felszereltség is. de nem csináltam még ilyet és nem tudom,hogy nem égeti-e el a padlólemezt. és megy egy kérdés: a küszöb mögött van egy lyukas gondolom merevítés. azt jó ha pótolom,sima lyukasztás nélküli lemezzel? tudok hegeszteni,még mielőtt nekem állnátok,de kocsit még nem csináltam. :)

2013. ápr. 2. 20:15
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
meg lehet azal a trafóval is taknyolni de jobb lenne egy védőgázos hegesztővel csinálni mint pl köznapi nyelven nevezik a co hegesztővel
2013. ápr. 2. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Az abaj hogy asima hegesztő gépel vagyis a trafóval csak szét égeti az ember a lemezt régen oxi acetilénnel hegszteték ezeket de mióta feltalálták avédőgázos hegesztést azóta co val vagy ahoz hasonló berendezésekkel csinálják mert alacsonyabb amperon is könnyen lehet velük hegeszteni.

Megpróbálhatod trafóval is az mindegy hogy a230 voltos vagy a háromfázisról működóvel vagyis a380 nassal hegesztes atrafó az trafó marda nem ilyen munkákra találták ki őket :)

Meg próbálhatod ha gondolod de nem nagy értelme van :9

2013. ápr. 2. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Hy!

Én megtudnám csinálni!

ha tudsz hegeszteni akkor nagy baj nem lehet.

Hogy akarod megcsinálni?Rálapolsz vagy kivágod a kétséges lemezeket?

Én rálapolással csinálnám,mert úgy lehet normális fokozaton használni a gépet ,igaz csak heftelgetni de meglehet csinálni,majd a rálapolásnál egy picivel vastagabb lemezt használj mert arról folyatod le a vasat a rossz lemezre és úgy kevésbé tudod kilyukasztani.

És mégvalami:vaslemezt érdemes guberálni telepen,Én is ezt csinálom,100ft/kg áron szerzem be az anyagot csak annyi a rossz benne hogy fel kell csiszolni.

A hegesztésnél meg nem kell végig varrni mert a karosszériások is csak fűzővarratozzák majd a többit megoldja a tömítő paszta.

2013. ápr. 2. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Sima 3fázisú trafót nem ajánlom annyira mert taknyol és könnyen átégeted az anyagot.Jobb a Co2.
2013. ápr. 2. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Az a lyukacsos lemezt középtartónak hívják és megcsinálhatod telibe is. Régen lehetett kapni hozzá fillérekért de ha csak kis részen kellett cserélni mi is teli lemezt raktunk. A lyukaknak valójában az üregvédelemnél van szerepe. A taposót 1 centi ráhagyással illeszd, jó sűrűn pontozd végig, köszörüld meg egy kicsit és kend le az illesztéseknél ecsetelhető tömítővel, majd száradás után mehet az alvázvédő.
2013. ápr. 2. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Nekem faterom géplakatos volt. 40 évig ív-hegesztett, úgyhogy tudott az öreg. De még ő sem mert a trafóval nekimenni annak idején a 01-es Ladának. Ő is karosszériáshoz vitte, mert nem volt CO apparátja.

Nem azt mondom, hogy lehetetlen megcsinálni trafóval. De nem egyszerű feladat, hogy minden egyes hegesztés jó legyen és ne lyukaszd ki.

2013. ápr. 2. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat! azért szeretném magam csinálni,mert azzal a pénzel is többet tudnék költeni az autó szépítésére! :) de a legelső az alváz!

úgy gondoltam,hogy kivágom a rozsdás részeket és vastagabb anyaggal pótolom ki. köszi a vastelepes ötletet! :D

igazából úgy szerettem volna,hogy villanyhegesztővel felfogatom és egy oxigén hegesztővel pedig végigmegyek rajta. köszi még egyszer!

2013. ápr. 2. 22:30
 8/11 anonim ***** válasza:
Ha van oxigén hegesztőd ne használd a villanyost az o xigénnel könnyebb és elég azzal is csak heftelni azt a vékony lemezt sajna ahhoz hogy az ilyen vékony lemezeket végig tud hegeszteni körve ahoz co2 hegesztő berendezés kell
2013. ápr. 2. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Ha van gáz-oxigén és tudsz is vele dolgozni, akkor semmi más nem kell!
2013. ápr. 2. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

a 3-as jól mondta(persze a többiek is)


a háromfázisú trafó sokkal simább szekunder áramot ad, mint az egyfázisú, tehát vajpuhán lehet vele dolgozni.

nagyon fontos a próbavarrat, és az elektróda mérete, minősége.rutilost próbálj, 2,5öst, megfelelő amperrel, finoman heftelve.

én már csak így javítok, bármilyen meredek melót megcsinálok.jó, csalok, mert én minősített vagyok, a munkahelyemen röntgenezik a munkámat.


még nem volt reklamáció.


csapj bele, nem kell félni a vastagabb lemeztől, sőt az jobb.

sok sikert.

2013. ápr. 3. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!