Van konkrét tapasztalatod C-s abroncs használatával személyautón?
Mire gondolsz konkrét tapasztalatra?
Én lakókocsira vettem. 900 kg.hoz kell két kerékre a C.
Személyautóra felesleges.
Akkor mondom bővebben. Dacia Logan MCV-re szerelt a tulaj 175 R14C gumikat (azt hiszem, talán Kormoran Vanpro volt). El is magyarázta, hogy ő okos volt ám, mer' ilyeneket tett rá, nem csípi ki a kátyú meg jobban is bírja a terhelést, mert neki ez melósautó, mindig tele van a csomagtartó, utánfutót is sűrűn húz, ezért gyakorlatilag kisteherautónak minősül, aztán arra meg C-s gumi kell. Én más véleményen voltam, de nem ellenkeztem vele: övé az autó, ő használja.
Fékbetétet kellett rajta cserélni. Az első, amit észrevettem, az volt, hogy feltűnően nehéz a kerék. Na ja, az erősített oldalfalú gumi nem éppen pillesúlyú. A betétcsere után megtettk a kötelező próbakört, hogy szépen a helyére kerüljön a munkahenger dugattyúja és megnézzük, minden jó-e. Na, itt konkrétan halálfélelmem volt. Az autó ugrált, dobált, rázkódott, olyan volt, mintha fakerekeken gurulna. Tapadása nem volt neki, száraz aszfalton is hamar megcsúszott a sprőd gumi. Egyszerűen túl kicsi volt neki a terhelés, se tapadni, se rugózni nem bírt.
Mikor jött a tisztelt ügyfél az autóért, megemlítettem neki ezt, amire ő úgy reagált, hogy én egyrészt nem tudok vezetni, mer' ő hatvankettőbe' még Moszkviccsal tanút és aki azt tudja vezetni, az mindent, illetve ne pofázzak bele, merhogy ő jobban tudja, neki a szomszéd Jóska mondta. Aztán elporoszkált a bakkecskéző, billegő, csúszkáló autóval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!