Olyan problémám van Golf3 1.9 TDI autómmal hogy 3500 fordulaton befullad és füstöl. Mi lehet az oka? Turbó nyomásszabályzó szelepet hogy lehet kiszurni hogy muködik-e? Ez nem tudja a hibát okozni?
Figyelt kérdés
2013. márc. 31. 16:39
1/7 anonim válasza:
Mi lehet az oka? Az, hogy egy ~400 000km-t futott autó már cserére szorul.
2/7 anonim válasza:
3500-ig miért pörgeted fel, de amúgy akár hengerfejes is lehet, vagy szétmentek a szelepek és ereszt, ilyenek, porlasztó is bajos lehet... nézesd meg, ez nem távgyógyítás.
3/7 A kérdező kommentje:
De ha üzemi höfokot eléri semmi baja
2013. márc. 31. 17:23
4/7 Barnus92 válasza:
Ha hidegen kéken füstöl szerintem szelepszár szimering.
A mazda mx-3 asom is ezt csinálja,hidegen dadog a motor és füstöl,bemelegszik aztán megy mint álom
5/7 A kérdező kommentje:
Gondolom ahoz le kell venni a hengerfejet?
2013. ápr. 4. 19:25
7/7 anonim válasza:
Gondolom 1z motorkód.Nincs semmi baja,ezeken még kicsi a turbó,ilyen fordulaton ezeknél előfordul hogy felborul a rendszer,mármint az agyában.De utána helyreáll és megy tovább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!