Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vectra B hidegben indítási...

Vectra B hidegben indítási probléma lehet öreg üzemanyagcsövek miatt?

Figyelt kérdés
egy diesel 2.0 16v. 1999. melegben is vacakolt, de beindult egy tekerésre, csak mintha az üzemanyag nyomás problémája lett volna. kicsit dadogott egy két másodpercig, de utána semmi gond. még a nagy hideben is egy két tekerésre beindult de egyből gázt kellett adni neki, mert különben leállt és lehetett sokáig indítózni mire elkapta. A napokban viszont már a gázadás sem segít mindíg. ha valakinek volt hasonló baja legyenszives tanácsot adni, mert szerintem lassan kinyírom az önindítót.
2013. márc. 27. 13:22
 1/10 anonim ***** válasza:

Izzítógyertyákat,izzítórelét ellenőrizted?

Nem tudom milyen hideg van otthon,én -20 környékén egy tankhoz 10%-ban benzint is tettem.

2013. márc. 27. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
nem hiszem hogy az izzítás probléma lesz, mert beindul hidegben is, csak mintha nem kapna elég gázolajat, mert gázadással életben tudom tartani, de úgy köhög olyankor mint a beteg szamár. amúgy az izzítás akkor is lehet rossz,ha a visszajelző mutat rendesen?
2013. márc. 27. 14:09
 3/10 A kérdező kommentje:
azért is gyanakodtam az üzemanyagcsövekre, mert mintha csak a nyomást nem tartaná meg. persze ez csak az én gondolatom. meghát olvastam is pár efféle hibát vectránál.
2013. márc. 27. 14:11
 4/10 szántóvető ***** válasza:
ez tipikus adagoló hiba amennyiben már common rail rendszerű adagolója van.
2013. márc. 27. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 sh0cky ***** válasza:
A bűvös válasz a porlasztó csúcs nevezetű alkatrész. Takarítsd ki rendesen, folyadék ne maradjon benne, erre jó a fék tisztító, a wd40et felejtsd el...
2013. márc. 27. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 szántóvető ***** válasza:
ez igaz,lehet porlasztócsúcs hiba de akkor erőtlen is lenne a motor valamint füstölne mint állat főleg hidegen.
2013. márc. 27. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ez még nem common rail,VP44es van rajta,mondjuk ha 2db gyertya sz@r pont így viselkedik,de elképzelhető h vmelyik csúcs behugyozik
2013. márc. 28. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat, jövő héten szét is robbantom a verdát. remélem tényleg nem adagoló, vagy szivattyú, az egy kicsit húzós lenne. amúgy amikor hozzám került fél éves volt az adagoló rajta, valahol kecelen vagy hol cserélték, bosch szervízben, kb 450000.- számlával. na de ennek 6 éve...
2013. márc. 28. 06:26
 9/10 szántóvető ***** válasza:
a csúcsok vizsgálatához műszer kell,ha szerencséd van akkor megúszod a cseréjükkel.gázolajszűrőt is cserélni kell minden olajcserekor mert a koszos gázolaj tönkreteszi a csúcsokat.
2013. márc. 28. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
először én az izzítógyertyáknak járnék utánnuk. lehet hogy csak azok hibásodtak meg. ha mind jó akkor jöhetnek a porlasztócsúcsok, beméreted őket egy adagolósnál mert ha valamelyik csak pisil már nem porlaszt rendesen az is okozhatja ezt. legrosszabb esetben az adagolót fel kell újítani ha elkopott az adagolóelem és nem tudja már azt a befecskendezési nyomást előállítani. ha jól emléxem a céges autót mikor adagolóshoz vittük nem volt egy ökör ára az adagolófelújítás.
2013. márc. 31. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!