Ha a kormányszervó fogy el, iszonyú nehéz lesz a kormányzás, attól függően milyen súlyú az autó, nekem egyszer elment és kanyarodni lassan ugy tudtam, hogy teljes erőmből szinte rátámaszkodva a kormányra, csak úgy tudtam tekerni .
Ha a fékszervó folyik el, az életveszélyes, mert olyan erővel nem tudod taposni, hogy megálljon biztonsággal.
Vagy beesik a pedál , gyakorlatilag nincs fékhatás
2009. szept. 18. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Valószínüleg kormányszervóra gondolt a kérdező.
Pokoli nehéz lesz a kormány, de ha jó kondiban vagy ez nem probléma. Viszont a szervórendszerben található szimeringek, tömítések kiszáradása esetén, egy horribilis javítási költségre számíthatsz a későbbiekben.
2009. szept. 18. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Nem feltétlen
Én tettem bele szervotömítő adalékot, és teljesen megszűnt a szivárgás, csepegés.
2009. szept. 18. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Amikor vezetni tanultam, akkor nekem "elment" a kormányszervo. Mire véget ért az óra izomlázat kaptam, olyan erővel kellett tekerni a kormány... Legközelebb már jobban vigyáztam.
2009. szept. 18. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Lehet menni vele,de nagyon nehéz lesz tekerni a kormányt!
2009. szept. 18. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat
2009. szept. 18. 17:35
7/14 anonim válasza:
Gyerekek, mi lenne veletek ha egy hosszúplatós ifa kormányát kéne tekergetni (régifajta). Volt 88-as Passat Sedanom szervo nélkül, sose kaptam izomlázat, de tényleg nehezebb volt tekerni parkolásnál meg amúgy is.
Nem érdemes megvárni míg elfogy, nehogy a szervo szivattyúnak baja legyen. Ha ez a problema fenn is áll, meg kell csináltatni.
2009. szept. 18. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Igen, csak ami eleve szervo nélkülire van tervezve, ott is van mechanikus áttétel, ami segít könnyebbé tenni a tekerést
2009. szept. 18. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Így igaz. Nekem ment el a szervo a rutinpályán. Az akkori saját kocsinkban még hagyományos kormányszerkezet volt, amit ehhez képest sokkal könnyebb volt kezelni.
2009. szept. 19. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Az IFA-ban pneumatikus rásegítés van nagyokos, egy kb 20T össztömegű vasalót te meg nem mozdítanál rásegítés nélkül, a régi foswágenek meg teljesen vállalhatóak, nekem is az van sajnos és ez a kevés egyike amivel nincs gondom, pedig mindenki azt pofázta hogy jajj de nehéz ezeknek a régi dögöknek a kormánya, két kézzel rendesen markolva el lehet tekergetni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!