Zil 131-es katonai teherautónál mi okozhatja az alábbi hibát: alapjárat tökéletes, gázadásra viszont ledadog a motor, az ampermérő mutatója felugrik maximumra, ebből gondolom, hogy valami elektromos hiba, talán feszültségszabályzó rendetlenkedik?
Eredetileg arra gondoltam, hogy talan valahol valami vastag vezetek letestel, es ettol leesik a feszultseg, ami mar nem eleg a gyujtashoz, mert gondolom benzines a joszag.
Mivel az ampermerod toltesbe megy el, mindenkeppen kellene feszultseget merned, lehetoleg lengotekercses muszerrel, azon jobban latszik a kilenges, hogy mennyire szall el a generatorfeszultseg. Egyaltalan ezen generator van, vagy dinamo? Fesszabalyzo lehet, de ugarlo feszultseget okozhat diodahiba, vagy elkopott szenkefe.
Meg persze valami laza csatlakozo is meg tud trefalni.
A letestelest arra irtam, ha a masik iranyba mozdulna az ampermero. Szerintem csereld ki a feszszabalyzot, es nezd meg a generatort is.
Nem biztos egyebkent, hogy a hibak osszefuggenek, a ledadogas lehet karburalasi hiba is.
Ha vanak alkatreszeid, es idod probalkozhatsz gyujtotrafo cserevel is.
Esetleg nezz korbe forumokon, hatha latott mar valaki ilyen gepet kozelrol, es ismeri a nyugjeit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!