Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonomat ha beindítom max...

Simsonomat ha beindítom max szívatóval, és szívatóval járatom pár percig akkor bezabál, elkezd füstölni, leakar állni, miért zabál be?

Figyelt kérdés
tehát beindítom gáz nélkül beindul max szívatóval, de mivel hideg ezért nincs alapjárat még, és szívatót rajta hagyom kb kettő percig, elkezd lejjebb menni a fordulat, és ha vissza veszem a szívatót akkor adnom kell gázt hogy ne álljon le, és adok gázt, alig akar felpörögni, és elkezd füstölni, fél perc gázhúzogatás után már működik, nincs bezabálva, veszi a fordulatot
2013. márc. 25. 19:41
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Énszerintem sokáig hagyod szivatón
2013. márc. 25. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
hát igen ez a baja, de miért zabál be attól egy két ütemű motor hogy nem alapjáraton pöfög hanem 500min/1-el többet forog?
2013. márc. 25. 19:46
 3/9 A kérdező kommentje:
és egyébként ha meleg állapotában járatás közben ráhúzom a szívatót miért áll le? nem csak plussz benzint kap és felpörögni kellene neki?
2013. márc. 25. 20:08
 4/9 A kérdező kommentje:
vagy szívatóval csak plusz benzint kap de levegőt azt nem?
2013. márc. 25. 20:08
 5/9 anonim ***** válasza:
A Simson dúsítója csak plusz benzint ad, levegőt nem, azért zabál be. Nem kell addig szivatózni, pár mp után indulj el vele.
2013. márc. 25. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
ahaa értem, de akkor lehet vele úgy motorozni h rajta van a szívató addig ameddig hideg?
2013. márc. 25. 20:20
 7/9 anonim ***** válasza:
Lehet hát - mondjuk hidegen ne tépd mint az őrült koppanásig hirtelen, hanem szépen, nyugodtan, papásan indulj el, aztán egy perc múlva elkezdheted visszatolni a szivatót.
2013. márc. 25. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Nem azért zabál be, mert töbet pörög, hanem mert nagyon sok benzint és kevés levegőt kap. Nagy kárt nem teszel benne ilyen használattal, viszont a gyertyád nem fogja megköszönni. 2 évet gokartoztam versenyszerűen kétütemű géppel, de ott az íratlan szabály, hogy nem hagyhatod leesni a fordulatot, meg alapjáraton pötyögni, mert bezabál és lekésed a rajtot (én kicsivel dúsabb keverékkel mentem, hogy a kopó alkatrések tovább bírják, ez kicsit a teljesíttmény rovására megy, de hanyagolható. Persze voltak a faszagyerekek, akik megtehették, hogy a végletekig kihegyezik a motort, és tökéletes keveréket adnak neki, na nekik nem zabált be, mikor alapjáraton pöfögették, viszont a dugattyúcserék is gyakoribbak voltak náluk.)


Nálad nagyjából ez a helyzet, mikot sokáig hagyod a szivatót. Nem érdemes. És menet közbe szintén értelmetlenség ráhúzni. Ha kímélni akarod a motrot, vegyél bele kicsivel nagyobb fúvókát.

2013. márc. 25. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
értem köszi :D nem akarok nagyobb fúvókát, csak hát valamelyik reggel úgy csináltam hogy a garázsba beindítottam, és akkor szívatót teljesen ráhúztam és akkor úgy toltam ki a garázsból az utcára, bezártam a kaput meg stb. és akkor vettem le róla a szívatót, és addigra pont bezabált
2013. márc. 26. 15:58

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!