Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson tuning (többi lent)?

Simsonmotoros kérdése:

Simson tuning (többi lent)?

Figyelt kérdés
Hello.Megérné egy simson s51-es blokkot megtuningolni:70/2es ,4es,90/2-es,4-es,5 sebis váltó,dellorto karbi meg ijesmik... Mennyibe kerülnének,mégérné?Ja és tuningolt motorhoz mijengypágy kell?:koyo,KBS,FAG vagy jó a sima c3-as?

2013. márc. 15. 21:10
 1/6 anonim ***** válasza:
nem
2013. márc. 15. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nos nem éri meg, de ha ez érdekel téged és szívesen bütykölsz a gépen akkor igen, egyébként meg az árából vehetsz valami jobb, újabb gépet, ezt úgy mondom neked, hogy nekem a hőskorban volt egy pár Simsonom és keleti blokk ból való egyéb p.csköszörű.

Inkább vegyél egy Keeway X-Ray-t

http://www.youtube.com/watch?v=I6h2xJ6SeiA

2013. márc. 15. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Természetesen nem éri meg, mert rengeteg pénzt kell beleölni ahhoz, hogy úgy menjen mint egy kis ETZ.
2013. márc. 15. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
ma 21:30 Vagy Keeway-t inkább ne.
2013. márc. 15. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Utolsó: volt is Keeway-ed vagy te is az a fajta vagy aki hallotta a szomszéd sráctól aki a haverjának az unokatestvérének a haverjának az öccsétől hallotta, hogy a Keeway-ek meg az összes nem Japán ázsiai motor, robogó szar?
2013. márc. 16. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

én először inkább gyakorolgatnám a helyesírást.


Utána pedig szépen sorban:

-az hogy hány felömlős egy henger, semmit nem takar, 2 felömlőből is ki lehet hozni forgós gépet és 4esből meg nyomatékosat.

Hát a motorozás ugye a pénzt inkább viszi, mint hozza, ez elég szubjektív, hogy megéri-e. Van aki szerint igen, van aki szerint nem.


Én 70-es 2 felömlős hengert raknék rá, ami utcai tuning szerint van megfaragva (gpracing oldalon ha beregisztrálsz, ott találsz sok leírást, köztük ezt az utcai tunngot)

Ehez már érdemes rezonátoros kipufogót csináltatni, a gyárival nembiztos, hogy le tud majd forogni, plusz a teljesítmény növekedés is kisebb lesz gyári csővel.


Főtengelyből jó a gyári ha jó állapotú, viszont módosítani kell mindenképp. Erre ajánlom Molnár Zolit. Haveromnak ő csinálta a főtengelyét, és még sok másik embernek, és nagyon érti a dolgát :))

Csabágyakból én Koyo-t választanám.


Váltóból ha van pénzed akkor 5-ös váltót választanám aminek 24/32-es végáttétele van. Futármotorosbolt.hu-n ez 35 ezer.

Karburátorból érdemes nagyobbat, de nem ilyen 19es bvf-et, mert az max papírnehezéknek jó. Inkább dellorto, amal


Összesen(árakat direkt kicsit felnagyítom):

Tervezett kipufogó:

én az NPR rezót ajánlom (avi hegesztéssel 14ezer) vagy a Vrezot az kb olyan 17-18-e lakkozással


Henger:

gyári hengert érdemes 70-esre alakítani, abból ki tudják szedni a gyári hengerperselyt és beleültetnek egy nagyobbat.

ez faragással olyan 20-25 ezer. (Ehez ajánlom Joó Danit, Vaczkó Danit)


Csapágyak:

koyo az kb olyan 10 ezer körül van egy szett


Váltó:

5 sebességes váltó az 35 ezer, jó állapotú gyári 4 sebességest, viszont már 10 ezerért tudsz venni


Karburátor

dellorto karburátor durván egy 10es


Ha mindenféle munkadíjat , alkatrész árat, kiszállítást összeadod az egy 100 ezer Ft fölötti érték lesz.

2013. márc. 16. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!