A nagy etz-nek miért a főtengelyen van a kuplungja? Mikor meghallja valaki nem akarja elhinni.
Figyelt kérdés
A kis etz-nek lánccal hajtott,ennek mi az előnye,hátránya?
Képek:etz250: [link]
ETZ150: [link]
2013. febr. 24. 09:34
1/9 anonim válasza:
Miért ne lehetne a főtengelyen a kupplung?
Így tervezték, ilyen a konstrukció!
2/9 anonim válasza:
3/9 anonim válasza:
Már a 250-es ES-eknek, és a TS-eknek is ugyanott volt a kuplungja!
És?
Működik?
Igen...
4/9 anonim válasza:
"Mikor meghallja valaki nem akarja elhinni."
Az alulképzettek sokmindent nem akarnak elhinni!
5/9 anonim válasza:
ahogy előttem írtak a tudatlanság miatt, de ide tervezték hát ott is van
6/9 anonim válasza:
az autóknak is ott van. egyébként mi a probléma? nem kell azt naponta javítani, ha igen, az sem gond.
nem egy szakácsnőt kell megkérdezni a tengelykapcsoló elhelyezéséről. másoknak nem új.
7/9 anonim válasza:
Nincs azzal semmi baj, csak jól zsírozd be a kúpot mielőtt felrakod! :-)
8/9 A kérdező kommentje:
Igen igen jól bekell zsírozni,hogy legyen kenése én is úgy szoktam :)) xD
2013. febr. 25. 14:34
9/9 anonim válasza:
Az a szar ha letörik a főtengelyről a kuplung .....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!