BMW-t tényleg nem érdemes venni? Igaz hogy elég gyakori a meghibásodás és nagyon drága az alkatrész?
minden autónál igaz, hogy ha nem tartják karban, akkor elég gyakori lesz egy idő után a meghibásodás, és igen csak drága lesz
és minden autónál igaz, hogy ha foglalkoznak vele rendszeresen, akkor azért nem szokott nagy gond lenni
a BMW-kel az a baj, hogy olyan lúzerek veszik meg, akiknek már az átírásra sincs pénzük, néha megtankolják 1000 forintért, de sose szervizelik
természetesen nem mindig így van, de a régi 3-as és 5-ös példányok az esetek többségében ilyen sorsa jutnak
nekünk volt 320, 530, 535, régi is és a legújabb is, de nem volt velük probléma, mert megkapták a karbantartást
# 6/
Itt láthattad a tipikus szuzukis hozzászólását, aki még csak max. 1x ült utasként egy rendes BMW-be...
Semmi baj a BMW-kkel, sőt, nagyon is megbízhatóak és nem igényelnek semmivel sem több szervízelést, mint bármelyik konkurenciájuk (viszont érthető módon egy felső kategóriás 730D-nek drágábbak az alkatrészei, mint egy alsó kategóriás 1.3-as swiftnek. Ezen nincs mit magyarázni. A komfortfokozata és a teljesítménye sem egyenlő...)
A gond az, hogy amiket itthon kapsz "Megkímélt 140,000 km-es" példányként az már futott a németeknél 320,000 km-t, ráadásul a nepper csak kívülről pofozza rendbe, hogy neki a legolcsóbb legyen. Így mikor te elkezded használni pár 1000 km-n belül gondok lesznek vele.
És tudomásul kell venni, hogy minden autógyártó avulással tervez kb. 2000 óta autókat. A BMW-nél ez megközelítőleg 350-400,000 km, utána "rendeltetés szerűen" tönkre kell mennie szépen sorba mindennek.
"És már le is pontozott a sok önérzetes szuzukis kolléga :)"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!