Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A villanyautókban miért...

A villanyautókban miért váltóáramú hajtást használnak?

Figyelt kérdés
Az akkukban egyenáram áll rendelkezésre, bonyolult és gazdaságtalan váltóáramot előállítani belőle inverterekkel. Nem lenne egyszerűbb PWM szabályzású egyenáramú motorokat használni?
2013. febr. 17. 22:00
 1/3 anonim ***** válasza:
A kisfloppyban 3 fázisú motor van, ehhez mit szólsz? :P
2013. febr. 17. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Az jo lesz 2 fazisu leptetomotornak is a 1.44 meghajtoban.

Hat ami valoszinu az az inditasi problemakkal magyarazhato, hiszen a soros gerjesztesu egyenaramu motorral ha el akarsz indulni akkor ami aram befer rajta azt benyeli, mig a szinkron/aszinkron (mindkettot aszinkron modon inditjak) max 10X eset veszi fel a normal(uzemi) aramanak inditaskor, komolyan kimelve az akkumlatorokat es nem kell hulye nagy meretu tulmeretezett elektronikat gyartani(mert az egyenaramu sosros gerjesztesu mototor ami 2kW 12V az 700 Ampert is kepes benyelni inditaskor)

2013. febr. 19. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
jaja, igazad van
2013. febr. 19. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!