Elméletileg a benzines gyorsul jobban, gyakorlatilag a dizel, mert nem muszáj padlógázt nyomni neki, hogy megniduljon.
2013. febr. 4. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
12/19 anonim válasza:
Utolsó,te egy igazi agytröszt vagy!... xD
2013. febr. 4. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
12-es
Ezt még nem mondták hogy agytröszt vagyok :) De a benzinest szabályozásig kell húzatni, hogy menjen, mig a dizelt elég, ha 3500-4000-es fordulatig kihúzatom. És a gyakorlatban senkinek sincs kedve az autót 7000-es fordulatig pörgetni (benzinest).
2013. febr. 4. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
Egyiket sem kell szabályzásig húzatni. A maximális nyomatékhoz tartozó fordulatszámtól a maximális teljesítményig kell, ott kell elváltani. Amennyivel ezek lejjebb vannak egy dízelnél, általában annyival hosszabb az áttételezésük.
2013. febr. 4. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
A benzines.....,azonos motorfelépítés esetén egyértelműen.
Egy 2000-es turbódízelt egy 2000-es turbós benzinessel összehasonlítva,vagy szívódizel v.s szívó benzines,mindig a benzines a fürgébb.Pl:Fiat Punto 1,4multijet Vs punto 1,4 t-jetbenzines, vagy Polo 1,4 Cr-diesel....Polo 1,4tsi.
2013. febr. 4. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 anonim válasza:
Két azonos súlyú és légellenállású autó közül, ha a lóerő megegyezik a nagyobb nyomatékkal rendelkező autó jobban gyorsul.
Két azonos súlyú és légellenállású autó közül, ha az egyiknél a lóerő ugyanakkora %-ban nagyobb, mint amennyivel a nyomaték kisebb, akkor a két autó egyformán gyorsul.
2013. febr. 5. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 anonim válasza:
ugyan a porsche klaszikus vonalon belül mért van az, hogy mindegyik benzin csótány és mindegyik toronymagasan veri a kategóriáján belül lévő ősszes autót?
ja megsúgom boxer, benzin és manuális 6 sebességes csótány ott figyel középen és hátsó kereket hajt!
elnyűhetetlenek!
2015. okt. 16. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 anonim válasza:
igen azt is elárulom, hogy nem anyomaték hanem a fordulatszám tartomány a lényeg, tök mindegy, hogy mekkora a nyomaték, (lényegében) ha nincs fordulat hiába gyorsul a paraszt...
2015. okt. 16. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
19/19 anonim válasza:
Ok vergődjetek hogy így a dízel meg úgy a dízel. Mondok egy olyan autót, amit mindenki ismer: VW Passat vagy Golf vagy bármi 1.9-es TDI, legyen mondjuk 90 lovas. Na ezt mindenki dicséri, akinek van (nem ti akiknek nincs), hogy a lóerőhöz képest nagyon jól megy, és elég a forgalom ritmusát simán tartani, előzni is lehet ha kell. Míg mondjuk egy 1.6-os 101 lovas benzines Passatra mindenki azt mondja, akinek van, hogy útakadály és hogy nem lehet haladni vele. Pedig még 11 lóval erősebb is. Na ezt magyarázzátok. Ez csak egy példa a VW-vel, mert nagyon elterjedt, de bármilyen más márkára is ez jellemző.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!