Ha befolyásolja a dízel gyulladási késedelmét a befecskendezési nyomás, akkor a cetánszám mérő motorban mi alapján állapítják meg a viszonyítási alapul szolgáló nyomást?
Figyelt kérdés
2013. jan. 25. 10:07
1/2 anonim válasza:
Valahol értem mit akarsz kérdezni ,de próbáld meg újra feltenni a kérdést másképp ...
Cetánszámot akarsz növelni ?
Vagy ???
2/2 A kérdező kommentje:
nyilván a gyulladási késedelem függ attól, hogy milyen nyomással juttatjuk az égéstérbe az üa.-t. Hisz nagyobb nyomás-> jobb perdület, kisebb cseppek, kisebb gyulladási energia, homogénebb keverék stb..
A kérdés, hogy cetánszám mérő motorok azok szabvány szerinti nyomáson fecskendeznek be? Vagy van valami korrekció?
A motor elektronika a befecskendezést (fő befecskendezés, nem pilot, stb) a nyomás függvényében módosítja? Hisz egy modern CR dízelben gondolom hamarabb gyullad a keverék, mint egy Kamazban.
2013. jan. 25. 17:18
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!