Mik a fő különbségek a PDTDI és a CRTDI között?
a PDTDI motor(pumpe-düse turbodiesel) azt jelenti, hogy az adagoló egy egységet alkot a porlasztóval. Sokkal finomabb a járása mint a többinek, sőt a teljesítménye is nagyobb, de iszonyatosan drága egy porlasztó elem(kb 200.000 ft)
A CRTDI pedig Common-Rail rendszerű. Van egy közös tüzelőanyag ellátó cső, ami a porlasztókba megy. Ebbe a csőbe kapcsolódik egy magas nyomású szivattyú és ez szívja fel a gázolajat az üzemanyagtartályból. Ennél a rendszernél a elektronika szabályozza, hogy mikor porlasszon be. A Common-rail rendszert jobban szeretik- mert olcsóbb a javítása. Remélem nagyjából érthető.
"Ebbe a csőbe kapcsolódik egy magas nyomású szivattyú és ez szívja fel a gázolajat az üzemanyagtartályból."
Csak egy kis pontosítás
Van egy előtápszivattyú, tehát nem a nagynyomású szivattyú szívja föl a tankból az üzemanyagot.
2.0 CR:
applications
Audi TT Mk2 2.0 TDI quattro (CBBB: 06/08-05/10)
Audi 8P A3 (CBBB: 07/08->)
Audi B8 A4, Audi Q5,
SEAT Leon Mk2 (1P), SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3 (5P), SEAT Exeo,
Škoda Octavia Mk2 (1Z) (125 kW), Škoda Superb Mk2 (3T) (103/125 kW), Škoda Yeti (81/103/125 kW)
Volkswagen Golf Mk6, VW Jetta Mk5 TDI CleanDiesel (103 kW), Volkswagen Tiguan, Volkswagen Passat CC, Volkswagen Transporter (T5)
A többit megtalálod itt :
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!