Gyári simson s51-es hengerhez az amal karburátor melyik mérete a megfelelő?
De miért vennél újat, ha a régi öntvény nem sérült?
Van valami baja a mostani karburátornak?
(Mert ahhoz drága hogy feleslegesen cseréld, azt a pénzt elköltheted benzinre is...)
Egy alapos takarítás, esetleg alkatrészcsere.
Az hogy 3-ból van összerakva még nem biztos hogy rosszat jelent, a két régi mocimra tucatnyi karbiból kapartam össze két tökéleteset. Persze nekem nem csak a működés volt fontos, felújított 52 éves gépen furcsán néz ki ha az alu fúvókatartó hatszögletű része "le van élve". :)
Versenykarburátort választani nem egyszerű dolog - jellemzően szűkebb tartományban működnek megfelelően, érzékenyebbek az áramlási sebességekre.
Maradnék a korábbi véleményemnél: ha nem akarod átalakítani és jó magas fordulaton pörgetni (mint afféle versenymotort), akkor maradj a gyárinál.
ha mindenképpen újat akarsz venni akkor gyári gépre 16-os BVF, amilyen gyárilag is volt. Fölösleges az amal. Főleg a 19-es meg 18-as. ezekkel csak sokallni fog de elég rendesen, a 16-ossal meg semmivel nem lesz jobb mint a bvf, sőt sokat olvastam arról, hogy többet eszik mint egy 16-os bvf-fel.
amúgy német minőségű karbit rendelj, ne ilyen taiwani sz*rt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!