Milyen 125 ccm motort érdemes venni használtan 2 üteműben?
Ha retro feelinget akarsz, ETZ, de azt gyakrabban kell bütykölni.
Én egy tuti mindenest, egy DT125R-t vennék, nekem volt régebben több is, csalódás mentesek. Ebből is van többféle teljesítménnyel, a 26Le-s az igazi.
2 ütemnél számolj a benzin mellé olajat és a fogyasztás sem olyan kedvező, mint 4 ütemnél, cserébe bikább és olcsóbb javítani.
# 10/11
Elmondanám hogy a kis etz gyári vége 105 km/h.
Van több kis ETZ-zés ismerősöm is,elmondanám hogy elmentem csapatásra és simán tartják a tempót sőt még le is hagytak! :) De csak azért mert versenyzők is voltak köztük ,a többi meg tőlük tanult meg az évek és a rutin.Nos ha egy kis ETZ-re fölteszel egykét foggal nagyobb fogaskereket meg egy jó sport dobot,és fullszintetikus olajjal használod és jó gyertyával,nem fog letolni senki sem az útról.(kivétel mindig lesz)
Nekem is 250ETZ-vel van aki direktbe beelőz mert régi=lassú,legalábbis ez áll be z agyukba,pedig jó sok kocsit simán ott hagyok vele úgy hogy tunningmentes 250ETZ-zém van!
Amúgy ezeknél a régi csodáknál doszt elég ha 100-zal tud menni,mert autópályán is a szél már eltolja a motort, a kicsi etz-nek az eleje pedig mégkönnyebb,szóval 100 fölött már annyira nem biztonságos kis etz-vel.
# 12/13
Elmondanám, hogy a 125-ös Etz gyári vége 100 km/h. Én ezt nem cáfoltam, csak tartósan nagyon nem szeret annyival menni. Nekem is volt etz-m, ezen a nyáron csak 7000 km-t tettem bele, úgyhogy tudom, hogy miről beszélek. Előztem már vele Szutyuki Szviftet is, igaz, hogy akkor már a szétesés határán volt. Ezek a motorok nem tuningra, meg hajtásra vannak kitalálva. Mentem a Balatonra egy Honda NSR, és egy Suzuki DR 125 társaságában(ami 4T), és röhögve lehagytak, akármit is csináltam. Szóval az Etz arra jó, hogy kisforgalmú úton eltötyögj vele 70-80-nal, nem arra, vagy főúton, a 100-110-zel száguldó nyergesek között pö*sögj vele.
Én is 7000-ret tettem bele július óta az enyémbe.
Kicsi ETZ-vel sokat nem mentem,de ha jól tudom 90-nel kényelmesen el lehet vele motorozgatni,és még az ülése is kényelmesebb mint a nagy ETZ-jé.De pályára egyáltalán nem való szerintem.Én az enyémmel is néha kapaszkodok,meg közben a heréim a torkomba vannak mert olyan hirtelen oldalszél van ami odébb teszi a mocit,és a kicsi Mz még könnyebb az eleje,szóval igen a kisebb forgalmú utakra való,de most őszintén:Ki szeret pályán utazni kilómétereket?Én nem szeretek,Én a mellékutakat jobban szeretem ,mert szeretem élvezni az utazást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!