Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen 125 ccm motort érdemes...

Milyen 125 ccm motort érdemes venni használtan 2 üteműben?

Figyelt kérdés
mz etz-n gondolkodok egy lehetöségként, de javaslatokat várok újabb típusú gépekből
2013. jan. 18. 20:58
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Ha retro feelinget akarsz, ETZ, de azt gyakrabban kell bütykölni.

Én egy tuti mindenest, egy DT125R-t vennék, nekem volt régebben több is, csalódás mentesek. Ebből is van többféle teljesítménnyel, a 26Le-s az igazi.

2 ütemnél számolj a benzin mellé olajat és a fogyasztás sem olyan kedvező, mint 4 ütemnél, cserébe bikább és olcsóbb javítani.

2013. jan. 19. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

# 10/11

Elmondanám hogy a kis etz gyári vége 105 km/h.

Van több kis ETZ-zés ismerősöm is,elmondanám hogy elmentem csapatásra és simán tartják a tempót sőt még le is hagytak! :) De csak azért mert versenyzők is voltak köztük ,a többi meg tőlük tanult meg az évek és a rutin.Nos ha egy kis ETZ-re fölteszel egykét foggal nagyobb fogaskereket meg egy jó sport dobot,és fullszintetikus olajjal használod és jó gyertyával,nem fog letolni senki sem az útról.(kivétel mindig lesz)

Nekem is 250ETZ-vel van aki direktbe beelőz mert régi=lassú,legalábbis ez áll be z agyukba,pedig jó sok kocsit simán ott hagyok vele úgy hogy tunningmentes 250ETZ-zém van!

Amúgy ezeknél a régi csodáknál doszt elég ha 100-zal tud menni,mert autópályán is a szél már eltolja a motort, a kicsi etz-nek az eleje pedig mégkönnyebb,szóval 100 fölött már annyira nem biztonságos kis etz-vel.

2013. jan. 19. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 A kérdező kommentje:
ájj nehezen lehet találni cagivát, azt néztem ki megtetszett, de ugy lepapírozva szinte nincs, meg ha van akkor 200k az meg sok érte..
2013. jan. 19. 22:36
 14/16 anonim ***** válasza:

# 12/13


Elmondanám, hogy a 125-ös Etz gyári vége 100 km/h. Én ezt nem cáfoltam, csak tartósan nagyon nem szeret annyival menni. Nekem is volt etz-m, ezen a nyáron csak 7000 km-t tettem bele, úgyhogy tudom, hogy miről beszélek. Előztem már vele Szutyuki Szviftet is, igaz, hogy akkor már a szétesés határán volt. Ezek a motorok nem tuningra, meg hajtásra vannak kitalálva. Mentem a Balatonra egy Honda NSR, és egy Suzuki DR 125 társaságában(ami 4T), és röhögve lehagytak, akármit is csináltam. Szóval az Etz arra jó, hogy kisforgalmú úton eltötyögj vele 70-80-nal, nem arra, vagy főúton, a 100-110-zel száguldó nyergesek között pö*sögj vele.

2013. jan. 19. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Én is 7000-ret tettem bele július óta az enyémbe.

Kicsi ETZ-vel sokat nem mentem,de ha jól tudom 90-nel kényelmesen el lehet vele motorozgatni,és még az ülése is kényelmesebb mint a nagy ETZ-jé.De pályára egyáltalán nem való szerintem.Én az enyémmel is néha kapaszkodok,meg közben a heréim a torkomba vannak mert olyan hirtelen oldalszél van ami odébb teszi a mocit,és a kicsi Mz még könnyebb az eleje,szóval igen a kisebb forgalmú utakra való,de most őszintén:Ki szeret pályán utazni kilómétereket?Én nem szeretek,Én a mellékutakat jobban szeretem ,mert szeretem élvezni az utazást.

2013. jan. 20. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Az a 90 akkor kényelmes neki, hogyha nagyobb fogaskereket teszel előre. Egyszer nekem is sietnem kellett, végig 90-es tempóban rohangáltam vele, mire beértem a városba, addigra picit jobban ciripelt, hangosabbak lettek a csapágyak.
2013. jan. 20. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!