ETZ párti vagyok, mert több, és olcsóbb az alkatrész, (hozzátenném: nagyon nehéz jó minőségű, majdnem gyári új alkatrészt találni ezekhez a motorokhoz (MZ, Jawa, Simson, stb..) mivel hivatalos gyárak nincsen, csak jogutódok.), és mert jobban tetszik menetdinamikailag, mint a Jawa, valahogy könnyebb volt kezelnem; lehet ez csak a kis termetemnek tudható be. Ha ETZ-t veszel, ajánlom a 251-es szériát, olyanom volt. Nekem megbízható volt, és szerettem is, soha nem volt nagyobb gondja egy karbi takarításnál, és a gyújtást sem kellett állandóan állítgatni, mert ezek elektronikusak a 250-essel ellentétben.
2013. jan. 18. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Én is motort akartok venni, eleinte én is 350-es jawa-t akartam. Az első válaszolóval egyetértek. Én azért vennék etz mert 1 lityóval eszik kevesebbet. Ezért döntöttem hogy az etz-ket nézegettem tovább. (Az összes népítéletet elolvastam mind a kettő tipusnál)
Amúgy a jawa még ritkább, de már etz-t sem látsz mindennap, így retro mindekettő
Ja és a 250-es etz-knél ha jól tudom 87 után elektronikus gyújtással jöttek ki
2013. jan. 18. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
De Jawa 350-ből melyik? Ha a TwinSport, akkor lehet elgondolkodnék, egyébként MZ.
Az, hogy 250 v. 251 az örök kérdés - ha nagyobb MZ-s társaságban éppen elakadna a társalgás, akkor csak be kell ezt a témát dobni és kezdődhet a végeláthatatlan beszélgetés hogy kinek melyik és miért... :D
2013. jan. 18. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
nekem volt mind a kettö,egyszer ugy is eldöntöd melyiket veszed,ha a megbizhatóságot ,strapabirást választod a jawa mellett döntesz, egyébként meg etz./személy szerint a jawát jobban szerettem/
2013. jan. 18. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 A kérdező kommentje:
Hááát a TS jobban tetszik őszintén :D bikább! meg én nem mennék vele se gyorsan se össze vissza a mindenségbe csak ha kell akkor azzal mennék ide oda de csak ha muszáj! amúgy nem, arra van ill lesz pl. egy szimó majd a nagy medve meg addig vár szépen majd.
Jelenleg gondolatba oda vissza pattog az agyam az 100 de sztem ha már így vsznű TS lesz ebből, csak nem tudom abból is melyiket lenne érdemes megvenni, etz-hez értek saccra is de ezekhez nem, de vannak szépek 180-an környékén, sajna az meg drága szval gyűjtenem kell.
2013. jan. 18. 20:57
6/9 anonim válasza:
Hát inkább ETZ több alkatrész van hozzá,modernebb elektromos rendszer,kényelmesebb.Nekem mondjuk jawa-van (twinsport) :D jobban is megy az etz jobban ugrik fürgébb jószág,a jawa kicsit papásabb,de viszont olyan mint egy tank.
2013. jan. 18. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Hát ahogy látom ki ez ki az mellett áll, dönteni igazán nem lehet, nekem 125-ös volt az első motorom de nem szerettem (etz) mert előzéskor nem volt erőtartaléka, majdnem ott maradtam egyszer úgy hogy azóta nem is merek ill mertem akkoriba előzni vele, már rég eladtam szval motor hiányom van.
2013. jan. 19. 05:20
8/9 A kérdező kommentje:
Amúgy nemsokára 37 leszek szval azért nem vagyok én se a mai fiatal korosztály tagja, igaz a sebességet azért én is szeretem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!