Hogy készül egy replica autó? Miután kész lehet teljesen legálisan lepapírozva használni?
Először is kell egy működőképes alváz, ami méretre passzol. és megfelelő erőforrás van benne (nyilván nem egy kétütemű trabiból érdemes építeni), ez még viszonylag könnyű.
Utána le kell gyártani a "héjat", a kasztnit. Ez általában üvegszálból készül, nem túl olcsón, jó sok szopás árán (nem szószerint), elég tökölősen. A kész kasztnit pedig rögzíteni kell az alvázra.
Ha ez megvan ki kell alakítani a belső teret, ez már p*csa munka a többihez képest.
Ahhoz hogy ez szabályos legyen és le is tudd papírozni mindent dokumentálni kell, csak megfelelő besorolású anyagok kellenek, meg kell tervezni az egészet.
A tervvel be kell ballagni az NKH-hoz, és kérni egy "Egyedi és kissorozatú gyártású jármű összeépítési engedély"-t 175 900ft-ért, HA engedélyezik már csak le kell gyártani is mehet is műszakira.
Ha a véleményem is érdekel inkább szedd össze a pénzt, külföldön nézz egyet és azt honosítsd, jobban jársz. Irgalmatlan szopóroller egyedi autót építeni, nézd meg hogy járt a Karotta is: [link] , pedig ő "csak" egy versenyautót akart, amivel közútnak a közelébe sem megy , maximum P-s rendszámmal, műszakiról és egyéb finomságokról só sem volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!