Egy nagyobb kalapáccsal püföld meg a csavart, hogy egy kicsit lazuljon, majd egy izmosabb csőfogóval (legalább 1"-os) próbálkozzál.
2013. jan. 9. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
csak az a gond hogy nem lehet fogóval hozzáférni
2013. jan. 9. 20:17
3/9 anonim válasza:
milyen kerékőr van rajta ? pl nekem ilyen van [link]
nekem a csomagoláson van valami külföldi telefonszám + kódok és elvileg lehet kérni hozzá új kiszedő csavart
"Sehol nem lehet kapni ezt a mintázatot a környéken."
nem lenne értelme a kerékőrnek ,ha legyártanának 1000db ot ugyan azzal a kulccsal szóval ne is keress :D
am milyen kerékőr ? amit linkeltem olyan csavar vagy anya? [link]
mert ha az első akkor meglehetne azt csinálni hogy középen be pontozod és elkezdek egyre nagyobb fúróval lefúrni ,de csak a fejét!! ,mert ha a fejet lefúrod akkor ugye le is tudod szedni a kereket és akkor a kiálló részt + patentfogóval vagy valamivel kitudod simán tekerni
2013. jan. 9. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
vagy még valami hogyha külső recés a kerékőr ,akkor azt is hallottam , hogy egy crova fejet ráütnek és akkor elvileg kilehet szedni,(de ezt csak hallottam 1x ) de am szerintem menny el egy gumis műhelybe mert most nézem hogy van kerékőr leszerelő készlet pl ez [link] és ilyen biztos van a gumisoknak
2013. jan. 9. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Ha nincs más, le kell fúrni! Előfúrni 4-5-ös fúróval, majd 12-es fúróval illetve akkorával amekkora a csavar átmérője lefúrni a fejét. Utána a csonkot, már fogóval is ki lehet szedni.
2013. jan. 9. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
olyan a kerékőr mint az első (Rozsaszin csomagolás). ma vettem még egy ilyen készletet mert nagyjábol ugyanugy nézett ki,de aztán nem passzolt,közbe rájöttem hogy ugyan ezt a mintázatot soha nem fogok kapni ugyhogy akkor megoldom valahogy furóval!
2013. jan. 9. 21:00
7/9 anonim válasza:
Még egy lehetőség van talán! Ha van elég hely, rá lehetne hegeszteni egy anyát a végére és azzal megpróbálni kitekerni. Ennek a módszernek a hátránya, hogy a hegesztéskor keletkező szikrák összeégethetik a felnit. (gondolom alufelni.) Ez ellen vizes ronggyal lehet valamennyire védekezni. Nagyon fontos az előzőekben már említett kalapáccsal való megütés! Ha nem fér hozzá a kalapács, akkor rá kell tartani egy vastag köracélt és azt ütni izomból! Legalább 1,5 kilós kalapács kell hozzá! Az ütések hatására az összeszorult menetek és a kúp is meglazul, így sokkal könnyebb megindítani az ilyen túlhúzott csavarokat.
2013. jan. 9. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Én is a hegesztés mellett vagyok. Csak a felvit először takargasd be.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!