Audi a6 2,5tdi vagy Bmw 1,9tdi 320d Facelift?
#4, már sorry, de még a VAG is elismerte, hogy probléma van a V6-os dieselek vezérműtengelyével. Faceliftnél módosított. Nem mondom, hogy alapvetően hibás lenne a konstrukció, de ha egyszer elcsúszik az olajcsere egy km-t is vagy nem a megfelelő olaj kerül bele, akár egy pillanatra is, azonnal széthullik. tehát, nagyon, de nagyon ikényes. Ez a kényesség+magyarország kombó vajon mit hozhat ki? Az autóalkatrész piacon slágertermék egy V6 TDI veztengely szett. Ennek ára 225 körül van, plusz bele is kell tenni, elejét lebontani, olajat, szűrőket cserélni. Ráadásul a turbo is hajlamos megfeküdni, marha fárasztó dolog kiszedni arról az elszabott helyről, ahol van. Azzal lehetne csak megfejelni a példányt, ha Multitronic lenne, mert az még egy 600 ezres kiadás, mire vége lesz. Legalábbis elnézve a futásteljesítményt, így a képekből ítélve. Viszont szerintem már ment annyit, hogy az elromlott adagolót kifizette valaki más.
A képen szerintem egy nagyon kérdéses állapotú autó van, aminek a veztengelye eladásra "le van csendesítve" valami xarral. Azt még megértem, hogy nem meri azt se kiírni, h 225 ezer km (amikor több is lehet benne) de az, hogy "normál" az állapot és "teljesen üzemképes" az nálam azt jelenti, hogy "ne csodálkozz! ennyiért mit vártál?"
Ez az autó olcsó. Ami ilyen évjáratban jó, az sokkal drágább. Sőt ezt a darabot még pofátlanul drágán is kínálja szvsz ahhoz képest, hogy mi.
Ráadásul az A6 ás a 3er BMW nem egy kategória, nemigen lehet a kettőt egymás alternatívásaként állítani.
Első vagyok.
Félreértés ne essék, én is Audi párti vagyok, ha bármilyen más tipusról lett volna szó, az Audit mondom, de ez sz*r és kész :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!