Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vett vissza a sportkipuf...

Miért vett vissza a sportkipufogó a teljesítményből? (többi lent)

Figyelt kérdés

Honda x8r-s robogómra vettem egy tecnigas next-r kipufogót(folytás nélküli teljesesn gyári 12es karbis).

A gyári kipufogóval 75-78 volt a vége ezzel a sportkipufogóval meg csak nagynehezen érte el a 77et ,már ha elérte, és nagyon olajas volt a kipufogófüstje. miért van ez?kell hozzá a nagyobb főfúvóka?ja és a gyári kipufogón volt egy ilyen: [link] mi ezt is ráraktuk a síktömítés mellett , nem kellet volna?



2012. dec. 31. 15:06
 1/7 anonim ***** válasza:
És akkora baj hogy 1km/h-val kevesebbet megy? :O
2012. dec. 31. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
miért te nem várnád el egy 30ezres kipufogótól hogy javítson a teljesítményen ????????? meg nem is nagyon érte el csak a 70et
2012. dec. 31. 15:13
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Tudod, az élet nem olyan, mint a Need for Speed. A számítógépen egyszerű tuningolni: megveszed mindenből a legnagyobbat, legdrágábbat, azt' jó gyors az autó.

A valóságban viszont az autók, motorok erőforrásai eléggé összetett szerkezetek, az egyes részegységeket nem csak véletlenszerűen összedobálták, hanem egymáshoz vannak illesztve. Ha a kipufogót lecseréled, az átalakítja az áramlási viszonyokat a hengerben, ezért valószínűleg a szívóoldalon is be kell avatkozni, legalább annyit, hogy átfúvókázod és behangolod a karburátort. Éppen ezért "plug&play" sportkipufogókat nem is nagyon szoktak árulni (vagy ha mégis, az hozzá nem értésre vall), mindegyikhez ajánlanak valamiféle karburátorbeállítást, esetleg nagyobb karbit.

Ha veszed a fáradságot, hogy hozzáhangold a karburátort az új kipufogóhoz, lehet, hogy gyorsabb lesz a motor. Meg az is lehet, hogy nem, mert néha előfordul, hogy a gyári variátor nem a legjobb a többet pörgő vagy nagyobb nyomatékú motorhoz, úgyhogy könnyebb vagy nehezebb görgők, erősebb vagy gyengébb kontrasztrugó kell.

De ha mindent beállítasz, valószínűleg gyorsabb lesz a motor. A végére pedig megtanulod, hogy a motortuning nem véletlenszerűen összeválogatott alkatrészek ész nélküli összecsavarozásából áll.

2012. dec. 31. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Sok majom simsonos is azthiszi,hogyha kibelezi a kipu-t,talmácsiként fog repeszteni..

Épp az ellenkezőjét érik el..többet zabál,cserébe nem megy,és még meg is süketül rajta..XDD

2012. dec. 31. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Egy sport kipu nem biztos, hogy minden típuson ugyanazt nyújtja, lehet, hogy nincs elég folytása és ez visszavesz a teljesítményből.
2012. dec. 31. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Gyerekek..nem a gombhoz kell varrni a kabátot...

A sportkipu a legutolsó dolog egy tuningolás során!/amely nyílván megváltoztatja a sűrítési viszonyokat,leömlők méretét,esetleg furat-löketet is../

Egy szériagépre feltenni egy sportkiput..egyenlő a halálos ítélettel.

2012. dec. 31. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

FoLYtás nincs, foJtás létezik!


Kétüteműt nem olyan egyszerű tuningolni! Miből gondolod, hogy a japó mérnökök hülyék, és a barkács cuccal jobban fog menni a gépsárkány?

2012. dec. 31. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!