50-es endurót érdemes így tuningolni?
Csodát ne várj az ilyen vajákolásoktól. Ha ugyanazok a vezérlési szögek, ugyanazokon a csatornákon át szív az erőforrás, akkor ugyanannyi levegő fog bejutni. Ahhoz meg csak egy adott mennyiségű üzemanyagot lehet adni úgy, hogy rendes égés legyen. Adhatsz neki többet, de ez nem olyan, mint a "nídforszpídbe", hogy ha nagyobbat állítasz, jobban megy. Meg kell tartani az optimális üzemanyag-levegő keverési arányt, akkor lesz jó a motorüzem. Egyébként rengeteget fogyaszt, kormol, durrog.
Szóval a karbitekergetést hagyd ki: hidd el, a gyárban sem hülyék ülnek, még nálad is jobban tudják, hogy kell úgy belőni a karburátort, hogy jó legyen. Lehet, hogy egy fúvókacserével nagyobb csúcsteljesítményt érnél el, de a fogyasztásod is az egekbe ugrana és alacsony fordulaton csak döglötten vonszolná magát a motor. Márpedig a hétköznapokban nem csak az a fontos, hogy leadja-e az 50-es minirakéta a 6 lóerőt és eléri-e a 90 km/h-t, hanem az is, hogy alapjáratról gázadásra elindul-e vagy pedig ugrik egyet lefulladsz, pontosan a keresztben jövő KAMAZ előtt (mert megpróbáltál kikanyarodni a főútra).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!