Melyik a jobb? ha kiveszem a kozepso dobot es csak egy sport dobot teszek hatso dobnak? Vagy ha hagyom a kozepso dobot es leveszem a hatso dobot es egy sima cso marad? Egy katalizator nelkuli kadett-rol van szo
Szar mind kettő. :D Tapasztalatból mondom..
Ha az elsőt veszed ki több lesz a fogyasztásod jelentősen és a mély hangok sem jönnek ki a motorból. Ha a hátsó egy sima cső akkor ugyan ez. csak a fogyasztás lesz jobb de megőrülsz attól az artikulálatlan csőhangtól.
Én már megpróbáltam mindent. Vettem drága végdobot. kiszedtem a dobokat stb. Nem jó sehogy. Ha hiszed ha nem az a legjobb legegyszerűbb megoldás hogy egy gázgyorsítót teszel az első dob mögé. És vagy veszel egy hátsó sport dobot vagy a meglévőt szépen levágod az egyik végénél kipakolsz belőle és teszel bele üveggyapotot hogy ne rezonáljon és mélyebb legyen a hangja meg persze nagyobb végnyillást hegesztetek rá. Japánban a driftesek így nyomják. :)
Az autó hangját a dob méretei határozzák meg. Minél nagyobb a gázbefogadó méretük annál mélyebb hangon szólalnak meg. Nem a kipu márkájától függ a hangja. ugyanaz a rendszer 2 különböző köbcentis és hengerszámú autón máshogy fog szólni.
Egy ex rallysta autóépítő illegálversenyző írásait olvastad most. De erről sokat tudnék még beszélni. Én is sokszor dobtam ki pénzt feleslegen meg sok tévútra mentem mire saját káromon rájöttem ezekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!