Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Puff neki, bővebben valaki...

Puff neki, bővebben valaki nem tudná lefordítani az egészet?

Figyelt kérdés

[link]


semmit nem értek ebből,és erről írom az év végi "bemutatómat". Más honnan nem igen tudom leszedni!!

S.O.S,valaki segítsen!!!!!!!! :/

nagy köszönet


2012. dec. 22. 20:51
 1/9 anonim ***** válasza:
Mikorra kell? Ha nem tegnapra akkor majd nekiugrok, úgyis karácsony van, ráérek. :)
2012. dec. 22. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
De hallod mr.flash, akkor írd meg magyar wiki be, úgy meg is marad.
2012. dec. 22. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 Rober xd válasza:

Az ötödik generációs Volkswagen Golf MK5 (VW Typ 1K), épül a Volkswagen Csoport A5 (PQ35) platform mutatták be a Frankfurti Autószalonon 2003 októberében került forgalomba Európában, egy hónappal később. Ahhoz, hogy ennek emlékére, Wolfsburg átkeresztelték "Golfsburg" egy hétre. Érte el az észak-amerikai piacon 2006 júniusában összeszerelt a megújult Rabbit adattáblán. [4] A nyomtatott hirdetéseket a Rabbit mutatják a régi jelvényt (a futó nyúl), a mondat: "Ez vissza, a $ 14,990." TV hirdetések megjelenítése Nyulak üldözi egymást a számuk egyre csak töltik az utcán a város, hogy a közhely "szaporodnak, mint a nyulak".

Észak-Amerikában, ahol a Seat és a Skoda nem hoznak forgalomba, Volkswagen igyekezett újraéleszteni a képre, hogy a kontinensen érték márka, és az árak az új Rabbit része volt, hogy a stratégia.

Az MK5 váltotta fel 2009-ben a Mk6.

2012. dec. 23. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Rober xd válasza:

Tervezés

Míg a belső tér minősége a korábbi Volkswagen Golf MK4 meghökkent riválisaival, és vezette a legtöbbjük akár a játék felülvizsgált / csere modellek, az alváz dinamika és körös-körül képessége Mk1 Ford Focus riadt Volkswagen (és valójában más versenytársak). Annak érdekében, hogy ellen kritikákat átlagos dinamikája az előző modell, széles körben tartják, hogy a Volkswagen buggyantott a Ford a mérnöki csapat [szerkesztés] aki tervezte a multi-link Control Blade független hátsó felfüggesztés, az osztály viszonyítási menettulajdonságokat és kezelhetőséget . A felfüggesztés változások, valamint a gondos hangolása az alváz vezetett a MK5 Golf szállító jobb menettulajdonságok. Ez azonban azt is feláldozta használható raktér, annak ellenére, hogy ezt a modellt a jelentős növekedése mérete az kifutó modell, a sraffozás volumene mintegy 3 köbláb (85 L) kevesebb. [Szerkesztés]



Volkswagen Rabbit 3-ajtós (US)

A belső tér minősége az előző generáció úgy tűnik, hogy elveszett, és bár még mindig egy nagyon magas színvonalú, és megelőzve a többi rivális, a Golf már nem egyezik a házon belüli riválisa, az Audi A3. [Szerkesztés] Sokan azt hiszik, [aki ?] az oka ennek a lépést hátra a minőség is látható a B5 Passat 2005-ös, az, hogy a különbség a marketing és az ár elhelyezése az Audi és a Volkswagen termékeket. Az előző generációs Volkswagenek voltak, általában egy par azok Audi unokatestvérek.

A Golf 5 bizonyult drága építeni [szerkesztés] - nagyrészt a szokatlanul hosszú 50-órás építeni időt. A csere már halad előre a korábban megállapított 2009-Európában 2008 őszén, rögtön a hivatalos premierje a Párizsi Autószalonon 2008 szeptemberében.

[Szerkesztés] Powertrain

Opciók motorok és sebességváltók változik országonként, de a Golf MK5 kapható 4-hengeres benzinmotor, és egy új Pumpe Duse egység injektor közvetlen befecskendezéses, turbófeltöltéses (TDI) dízelmotor. Váltó lehetőségek közé kézi, automata Tiptronic és Direct-Shift Gearbox (DSG).

A GTI jön a VW 4-hengeres 2.0L Turbo Üzemanyag Rétegzett befecskendezés (FSI), amely 200 LE (147 kW, 197 LE) és 280 N · m (207 lbf · ft) nyomatékkal. Transmissions közé tartozik a 6-fokozatú manuális vagy 6-fokozatú DSG.

2005 szeptemberében, a Golf GT MK5 jelentették be, ami szerepelt a választás akár 1,4 L benzinmotor twincharger (TSI) konfiguráció, vagy egy 2.0 literes TDI. Mindkettő kapható 125 kW (170 LE, 168 LE) változat, míg a dízel is kapható a 140 lóerős (103 kW, 138 LE) változat az Egyesült Királyságban. A 170 LE (125 kW, 168 LE), Diesel-motor már 350 N · m (258 lbf · ft) nyomatékkal, ami több, mint a tartomány feltöltési R32. A benzin motoros ajánlat tartalmazza az új Twincharger (TSI) motor, amelynek alapja a közelmúltban üzemanyag Rétegzett befecskendezés (FSI), de egy pár töltők kényszeríti az indukcióját a levegő. A töltők egy kompresszor, amely leválasztja azt követően egy meghatározott fordulatszám-tartomány, amely pontnál töltés a levegő kezelnek egyetlen turbófeltöltőt. Ez a rendszer előnyeit mind a hatékonyságot a kompresszor az alsó fordulatszám-tartományban, és a hosszú élet a turbófeltöltő magasabb fordulatszám-tartományban. Ennek eredménye a folyamatos teljesítmény-leadás végig a teljes fordulatszám-tartományban, és jobb üzemanyag-hatékonyság, mint a hasonló powered V6-os motor 2,4 L miatt a kis méret. Mind a benzin és dízel változatok is kaphatók DSG (Direct-Shift Gearbox). Teljesítmény adatok a benzines jármű 0-100 km / h (62 mph) in 6.9s (6 sebesség) és 6.9s (DSG), a dízel vesz 8.2s, és mind körű végsebessége 220 km / h (136,7 mph).

[Szerkesztés] Opciók Egyesült Államokban és Kanadában

Egyesült Államok és Kanada-spec Nyulak használja ugyanazt a 2,5 literes öthengeres benzinmotor, hogy a hatáskörök a Jetta és a New Beetle ezeken a piacokon, így a 150 lóerős (110 kW) és 170 £ · ft (230 N · m) 2006-2007 során modellek, és a 170 lóerős (130 kW) és 177 £ · ft (240 N · m), 2008-tól kezdve. Észak-amerikai átviteli lehetőségek közé tartozik egy 5-sebességes manuális vagy 6-fokozatú automata Tiptronic a Rabbit. Diesel-motorok már nem érhető el Nyúl, mintha azok kínált szóló 2006 Jetta ig szigorítás kibocsátási szabályok az Egyesült Államokban vezetett az ideiglenes elérhetetlensége.

Volkswagen nem tervezi, hogy eladja a GT változat az Egyesült Államokban vagy Kanadában.

[Szerkesztés] Modellek


[Szerkesztés] MK5 Jetta

Fő cikk: Volkswagen Jetta # Az ötödik generációs

A csizmás / trönkölt verziójához MK5 Golf ben szült 2004-ben, mint a korábbi inkarnációja a Golf, megtartotta a saját identitását, a gyakorlat hosszú elhagyott a legtöbb rivális. Míg a Jetta név mindig maradt Észak-Amerikában, a neve tett visszatérés Európába helyébe a "Bora" név az előző MK4 Golf szalon. A Jetta nevet is bevezetésre került Ausztráliába a MK5, az MK4 Bora, hogy egy lassú, eladó ott.

Akárcsak elődje, a Jetta MK5 funkciók egyedülálló első sárvédőket, az [szerkesztés] bejáratától [szerkesztés] és a hátsó ajtó, így az egyetlen olyan külső panel megosztja Golf ferdehátú a motorháztetőt. Mint minden Golf-alapú szalonok, a Jetta egyedülálló krómozott hűtőrács, hasonló, de nem azonos a kortárs Golf R32 (amely elkészült a szálcsiszolt alluminium megjelenés). Másrészről, a GLI a változatnak az az Golf GTI elülső végén. Ellentétben minden korábbi szedán változatban azonban az elülső fényeknek most már közös a Golf.

Mivel a preferenciája szedánok az amerikai piacon, a Jetta outsells a Golf egy aránya 4 1-re. [5]

[Szerkesztés] Volkswagen Eos

Fő cikk: Volkswagen Eos

Nem volt Cabriolet (konvertibilis) változata a Golf MK5, mint a Volkswagen Eos kupé kabrió (bevezetett Spring 2006) került forgalomba, mint egy önálló modell, és a New Beetle kabrió teszi a Golf Cabrio felesleges. Az Eos nem osztja karosszéria más Volkswagen modellt, bár ez alapján az A5-ös Golf / Jetta platform.

[Szerkesztés] MK5 Golf Wagon / Variant



Az ötödik generációs Golf Variant, a Golf kombi / kocsi, mutatták be a világpremierje a Genfi Autószalonon (március 8-18 2007). Ezt adták az észak-amerikai piacon, mint a Jetta Sportwagen. Ezt ráncfelvarrt 2009 végén, a változások, például az első klip és a belső a hatodik generációs Golf. Ennek eredménye, hogy átnevezték a Golf kocsik és Vartian a kanadai és a mexikói piacon.

[Szerkesztés] Golf Plus

2004 decemberében jelentette be a Volkswagen Golf Plus változata a Golf MK5. Ez a 95 mm (3,74 in) magasabb, mint a standard Golf, de 150 mm (5,91 in) rövidebb, mint a többi kompakt MPV a márka, a hétüléses Volkswagen Touran.

A 2006-os Párizsi Autószalonon a Volkswagen bemutatta az új CrossGolf kompakt MPV, ami lényegében egy off-road változata a Golf Plus. Úgy alakult a VW Személyes részleg, amely kifejlesztette a Golf R32 és a CrossPolo. A CrossGolf csak az elsőkerék-hajtású konfigurációt (mint a CrossPolo), és működtető két benzines motor 1,6 és 1,4 TSI és két dízelmotor, 1.9 TDI és 2.0 TDI, a kimenetek kezdve 102 LE (75 kW , 101 LE) és 140 LE (103 kW, 138 LE). Az Egyesült Királyságban ez a modell márkajelzésű a "Golf Plus Dune", és eladta a 1.9 TDI kimenetre 105 LE (77 kW, 104 LE).

2012. dec. 23. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 Rober xd válasza:

Modellek


[Szerkesztés] MK5 Jetta

Fő cikk: Volkswagen Jetta # Az ötödik generációs

A csizmás / trönkölt verziójához MK5 Golf ben szült 2004-ben, mint a korábbi inkarnációja a Golf, megtartotta a saját identitását, a gyakorlat hosszú elhagyott a legtöbb rivális. Míg a Jetta név mindig maradt Észak-Amerikában, a neve tett visszatérés Európába helyébe a "Bora" név az előző MK4 Golf szalon. A Jetta nevet is bevezetésre került Ausztráliába a MK5, az MK4 Bora, hogy egy lassú, eladó ott.

Akárcsak elődje, a Jetta MK5 funkciók egyedülálló első sárvédőket, az [szerkesztés] bejáratától [szerkesztés] és a hátsó ajtó, így az egyetlen olyan külső panel megosztja Golf ferdehátú a motorháztetőt. Mint minden Golf-alapú szalonok, a Jetta egyedülálló krómozott hűtőrács, hasonló, de nem azonos a kortárs Golf R32 (amely elkészült a szálcsiszolt alluminium megjelenés). Másrészről, a GLI a változatnak az az Golf GTI elülső végén. Ellentétben minden korábbi szedán változatban azonban az elülső fényeknek most már közös a Golf.

Mivel a preferenciája szedánok az amerikai piacon, a Jetta outsells a Golf egy aránya 4 1-re. [5]

[Szerkesztés] Volkswagen Eos

Fő cikk: Volkswagen Eos

Nem volt Cabriolet (konvertibilis) változata a Golf MK5, mint a Volkswagen Eos kupé kabrió (bevezetett Spring 2006) került forgalomba, mint egy önálló modell, és a New Beetle kabrió teszi a Golf Cabrio felesleges. Az Eos nem osztja karosszéria más Volkswagen modellt, bár ez alapján az A5-ös Golf / Jetta platform.

[Szerkesztés] MK5 Golf Wagon / Variant



Az ötödik generációs Golf Variant, a Golf kombi / kocsi, mutatták be a világpremierje a Genfi Autószalonon (március 8-18 2007). Ezt adták az észak-amerikai piacon, mint a Jetta Sportwagen. Ezt ráncfelvarrt 2009 végén, a változások, például az első klip és a belső a hatodik generációs Golf. Ennek eredménye, hogy átnevezték a Golf kocsik és Vartian a kanadai és a mexikói piacon.

[Szerkesztés] Golf Plus

2004 decemberében jelentette be a Volkswagen Golf Plus változata a Golf MK5. Ez a 95 mm (3,74 in) magasabb, mint a standard Golf, de 150 mm (5,91 in) rövidebb, mint a többi kompakt MPV a márka, a hétüléses Volkswagen Touran.

A 2006-os Párizsi Autószalonon a Volkswagen bemutatta az új CrossGolf kompakt MPV, ami lényegében egy off-road változata a Golf Plus. Úgy alakult a VW Személyes részleg, amely kifejlesztette a Golf R32 és a CrossPolo. A CrossGolf csak az elsőkerék-hajtású konfigurációt (mint a CrossPolo), és működtető két benzines motor 1,6 és 1,4 TSI és két dízelmotor, 1.9 TDI és 2.0 TDI, a kimenetek kezdve 102 LE (75 kW , 101 LE) és 140 LE (103 kW, 138 LE). Az Egyesült Királyságban ez a modell márkajelzésű a "Golf Plus Dune", és eladta a 1.9 TDI kimenetre 105 LE (77 kW, 104 LE).


Golf Plus 2004-től


 


Golf Plus (hátsó nézet) 2004-től


 


CrossGolf 2006-jelen


[Szerkesztés] Performance modellek


[Szerkesztés] MK5 GT

A Golf GT MK5 szállodában választhat aközött 1,4 L benzinmotor twincharger (TSI) konfiguráció, vagy egy 2,0 literes TDI dízelmotor. Mind a benzin-és dízelmotorok állnak rendelkezésre 125 kW (170 LE, 168 LE) változatok. A 125kW diesel motor 350 N · m (258 ft · lbf) nyomaték, ami több, mint a tartomány feltöltési R32. A benzin motoros ajánlat tartalmazza az új TSI motor, amelynek alapja a közelmúltban üzemanyag Rétegzett befecskendezés (FSI), de egy pár töltők kényszeríti az indukcióját a levegő. A töltők egy kompresszor, amely leválasztja azt követően egy meghatározott fordulatszám-tartomány, amely pontnál töltés a levegő kezelnek egyetlen turbófeltöltőt. Ez a rendszer előnyeit mind a hatékonyságot a kompresszor az alsó fordulatszám-tartományban, és a hosszú élet a turbófeltöltő magasabb fordulatszám-tartományban. Ez azt eredményezi, kis turbólyuk, folyamatos teljesítmény-leadás végig a teljes fordulatszám-tartományban, és jobb üzemanyag-hatékonyság, mint a hasonló powered 2,4 L V6-os motor miatt a kis méret. Ugyanakkor a hatalom átadása a benzines TSI motor kritizáltak, hogy nagyon szaggatott Jeremy Clarkson. [6]

Az Egyesült Királyságban a GT sport kitűzőt forgalmazott kínál mind a nagy teljesítmény és az alacsony károsanyag-kibocsátás, szikrázó némi vita. [7] [8] A 125 kW (170 LE, 168 LE), Diesel-motor kínál 156g/km, és visszaadja 47,9 mpg kombinált [9 ] a benzinnel egyenértékű ajánlat 175g/km és 38,2 mpg [10] volt.

Mind a benzin és dízel változatok is kaphatók Direct-Shift Gearbox (DSG). Teljesítmény adatok a benzines jármű 0-100 km / h (62 mph) 7,9 másodperc (6-sebességes manuális) és 7,7 másodperc (DSG), a dízel vesz 8.2 másodperc, és mind a ható végsebessége pedig 220 km / h (136,7 mph).

A Golf GT funkciók ugyanolyan fékeket, mint a Golf GTI, a 312 mm (12,3 in) hűtött első féktárcsák és a 286 mm (11,3 in) szilárd felágaskodik. Azt is 15 mm (0,59 in) alacsonyabb felfüggesztése, ami csökkenti a tömegközéppont, hogy kölcsönveszi a GTI felfüggesztése / zsalu beállítások használja 7Jx17 "," ClassiXs "könnyűfém keréktárcsákra szerelt széles 225/45 R17 gumik, és kettős kipufogónyílással .

[Szerkesztés] MK5 GTI



MK5 GTI 3-ajtós (US)



MK5 GTI 5-ajtós (Ausztrália)

A Golf GTI tartalmaz egy 2,0 literes turbós soros 4-hengeres benzinmotor Fuel Injection Rétegzett (FSI) közvetlen befecskendezéses technológia, amely termel 200PS (147 kW/197 LE). Ez egyaránt elérhető 3-ajtós és 5-ajtós ferdehátú karosszéria, és jön a választás akár 6-fokozatú manuális, vagy 6-fokozatú Direct-Shift Gearbox (DSG), amely jelentősen csökkenti a műszak ideje csak 8 ms. [11 ]

A koncepció GTI először láthatja a közönség a Frankfurti Motor Show 2003-ban. Az első sorozatgyártású modell eredetileg bemutatta a Mondial de l'Automobile Párizsban 2004 szeptemberében, és ment az eladó a világ rövid időn belül. A Los Angeles Auto Show 2006 januárjában, a GTI tette a régóta várt észak-amerikai debütáló 3-ajtós képében (5-ajtós változat azóta elérhetővé válnak), ahol a forgalmazott kizárólag a "GTI" becenév, nem hivatkozás a Nyúl. Az új GTI egy jelentős áremelkedés az előző modellhez képest, elsősorban a fent említett funkciókat, valamint az a tény, hogy a külső maga nem látott ilyen drámai tervmódosítás években. Az ár tovább növelte, mert Németországban építettek, ellentétben a MK4 amelyek némelyike ​​épült Brazíliában. Az innovatív DSG sebességváltó és a 200 LE (147 kW, 197 LE) teljesítményű TFSI motor az összes segített emelni a kiskereskedelmi ára az autó. Az MK5 GTI nevezték 2007 Automobile Az Év Automobile Magazine, 2006 decemberében. [12]

Ez a generáció az egyetlen jelölt generáció Kanadában, hogy a GTI külön adattábla helyett berendezés a Golf. Amikor a Volkswagen bejelentette, a megújulás a Golf az Egyesült Államokban és Kanadában az 2010-es modellévre, Volkswagen GTI visszaállt a névleges, mint egy Golf berendezés, bár a GTI is egy külön adattáblán az Egyesült Államokban.

[Szerkesztés] MK5 R32



Golf R32 3-ajtós



Golf R32 5-ajtós

Szeptember végén 2005 MK5 R32 került forgalomba Európában. A szálloda egy frissített 3,2 literes VR6 motorral szerelt, amely az előző MK4 változat, plusz 10 LE (7 kW, 10 LE) jóvoltából egy átdolgozott szívócső. Maximális teljesítmény most 250 LE (184 kW, 247 LE) 6300 rpm, nyomaték változatlanul 320 N · m (236 lbf · ft). Ez eléri az elektronikusan irányított végsebessége 250 km / óra (155,3 mph). Going 0-100 km / h (62 mph) kerül 6,5 s, 6,2 s csökken a Direct-Shift Gearbox.

Összehasonlítva a korábbi MK4 R32, akkor 0,1 másodperc gyorsabb a kézi változata, míg az újabb R32 mintegy 40 kg-os (88,2 font) nehezebb. Akárcsak az előző R32, ott a Haldex Traction alapú 4MOTION részmunkaidős négykerék-hajtás, most már a 18 "Zolder 20-küllős könnyűfém keréktárcsák. Leállítása R32 formájában érkezik a kékre festett féknyergek és 345 mm ( 13,58 in) tárcsák elöl és 310 mm (12,20 in) tárcsafékek hátul.

Az MK5 R32 megjelent az USA-ban 2007 augusztusában.

[Szerkesztés] Speciális kiadás


[Szerkesztés] GTI Edition 30

Miután Volkswagen sikeres 20. évfordulója verzió GTI (1996 Európában, és 2003-ban az észak-amerikai piacon), valamint a 25. évforduló GTI (2001-ben csak Európa) modell, a Volkswagen GTI jelentette a 30. évfordulója a termelő a GTI Edition 30.

Megy eladása 2006 novemberében tól 22.295 £ RRP, kezdetben korlátozott gyártási sorozat csak 1500 (Europe modellek), a csomag 30 volt elérhető 6 színben, Tornado Red, Black, White Candy, Reflex ezüst (metál), Steel Grey (metál), és végül Diamond Black (Pearl). A változások a szabványos termelési modellt tartalmaz egy módosított motorral gyártott felár 30 LE (22 kW, 30 LE) nagyobb, mint a normál 200 LE (150 kW, 200 LE) változat, ami felveti a kimenet a 230 LE (170 kW, 230 LE), amely hír, hogy gyorsabb volt a száraz és erősebb, mint az R32. Enyhe változások a szervezet munkáját tartalmazza test színű oldalsó szoknyák és Votex első spoiler, színre fújt hátsó lökhárító és a sötétített hátsó lámpák az R32. Változások a belső benne a fejében a golf labda alakú sebességváltó gomb és az ezüst "Edition 30" logo'd küszöbborítás. Edition 30 ülőhely is öltözött a jellegzetes piros varrás a "Vienna" bőr és a "Interlagos" szövet mix. Vörös varrás is adunk a bőrborítású kormánykerék. Végül, függ a piacon, és a rendelkezésre álló lehetőségek a csomag 30 volt elérhető 18 "BBS származik" Pescara "könnyűfém keréktárcsák, vagy fekete változata a 18" "Monza II" könnyűfém keréktárcsák. [13]

Performance-t kismértékben javult: a 0-100 km / h (62 mph) jön 6,8 másodperc (6,6 másodperc DSG felszerelt modellek), és a végsebessége 245 km / h (152 mph) (kézi) vagy a 243 km / h (151 mph) (DSG). [14]

[Szerkesztés] Fahrenheit Edition



GTI Mark 5 Fahrenheit Edition (2007)

2006 októberében, a Volkswagen bemutatta az új Fahrenheit Edition azok GTI és GLI modellt a Playboy Mansion. Ezek az új modellek voltak az első különleges kiadás változata a GTI és GLI elérhető Észak-Amerikában, és az első az új modellek érkeztek kereskedők a korai 2007.

Fahrenheit modellek a GTI is kitűnnek Magma Orange fényezés, speciális Fahrenheit embléma, egy emlékkép lemezt helyezett a kormánykerék, a test színű belső panelek, narancssárga varrás a DSG csomagtartó, kormánykerék, park fék fogantyú és szőnyegek ( amelyből a vörös GTI embléma már eltávolították), valamint különleges vörösöntvény színű 18 "" Charleston "kerekek. A Fahrenheit is jött egy európai hangolt szuszpenzió.

A Fahrenheit GTI volt, csak a Volkswagen DSG sebességváltó. Csak a 1200 Fahrenheit GTI modell Magma Orange állítottak elő az USA (150 Kanada) és 1200 Glis sárga (nem érhető el Kanadában). USA árképzési indult 27.665 $.

[Szerkesztés] Speed ​​Edition

Ez a szakasz előírja, bővítése. (2008 június)

A Speed ​​Edition volt a projekt VW-gyakornokok 2006-ban. Mindössze 200 épültek: 100-Lamborghini Orange és 100 sárga.

[Szerkesztés] Pirelli Edition

Ez egy különleges kiadás GTI által kifejlesztett Volkswagen Egyedi. Ezt figyelembe véve a 230PS (169 kW/226 LE) csomag, 30 motor, ahelyett, hogy a 200PS (147 kW/197 LE) a szabvány MK5 GTI. Fel van szerelve 225/40R18 Pirelli P-Zero abroncsok titán színű könnyűfém keréktárcsák. Ez elérhető a 6-sebességes kézi vagy opcionális DSG sebességváltóval.

Jellemzője bőr sportülések a "San Remo" mikroszálas domborított Pirelli gumiabroncs futófelületének mintázatát le a központtól. Ez is sárga varrás az ülések, a kormánykerék és sebességváltó. Van is egy Pirelli logó a fejtámlák. A külső és vegyértékű vannak festve napraforgó sárga. [15] [16] Más színek is rendelkezésre állnak.

[Szerkesztés] GTI W12-650

Volkswagen bemutatta a GTI W12-650, a GTI Fesztiválon Wörthersee, Ausztria, 2007 májusában. Úgy tervezték, mint egy koncepció autót, és csak az egyik ismert létezik. Ellentétben a legtöbb koncepcióautó azt mechanikusan funkcionális olyan mértékben, hogy meg lehet vezetni. Miatt rohant Építési idő az autó (8 hét), de nem az összes jellemzőjét működik teljesen. A kormánykerék szerelt paddle-váltók nem kapcsolódnak a szállítási, a vészvillogó nem működik, és a fűtő-és légkondicionáló rendszer az autó nem működik, mivel a műszerfal ellenőrzése soha ne kapcsolódik az egységhez.

Az autó tartalmaz egy 6.00L W12 bi-turbó motor a Bentley Continental GT nyilvánított 650 LE (478 kW, 641 LE), 720 N · m (531 £ · ft) nyomatékkal, 0-100 km / h (62,1 mph) A 3,7 másodperc, és a végsebessége 202 mph (325 km / h). [17] A W12 eltér a szabványos GTI több szempontból is. Ez a 70 mm (2,76 in) alacsonyabb és 160 mm (6,30 in) szélesebb, a hátsó ülések eltávolítása után, hogy elférjen középmotoros design, és a tető készült szénszálas. A W12-650 elért ideje 1:29.6 a BBC Top Gear Power Lap funkciót. Jeremy Clarkson azt mutatta, hogy az autó volt baj kanyarodás, de volt egy robbanás az egyenesekben.

[Szerkesztés] fogalmak


[Szerkesztés] TDI Hybrid

A VW Golf TDI Hybrid koncepció mutatták a márciusi 2008-as Genfi Autószalonon. [18] A koncepció jármű látható volt egy 74 lóerős (55 kW), háromhengeres TDI motor - valószínűleg a 1,4 literes használt Volkswagen Polo BlueMotion - pároztatott a 27 lóerős (20 kW) villanymotor, és egy 7-fokozatú kettős tengelykapcsolós DSG sebességváltó. Az elektromos rendszer egy nikkel-fém hidrid akkumulátor a csomagtartóban, és a regeneratív fékrendszer. Az "energia monitor" kijelző a műszerfalon figyelemmel kíséri, amit a hajtáslánc csinál, és biztosítja mind a stop / start képesség és a teljesen elektromos üzemmódban alacsony fordulatszámon. A design is koncepciók útján bekerülhet a BlueMotion, a kisebb és vékonyabb grill alacsony ellenállású gumiabroncsok. Szerint a német Auto Bild, a kocsi lesz 69,9 mpg, és bocsátanak ki, 90 g / km szén-dioxid, kevesebb, mint a 104 g / km által kibocsátott Toyota Prius és 116 által kibocsátott Honda Civic Hybrid. [19] A TDI Hybrid várhatóan forgalomba Európában közepétől-2009. [20]

[Szerkesztés] Twin Drive

VW vezérigazgatója, Martin Winterkorn bejelentette, Volkswagen Golf Twin Drive plug-in hibrid járművek alapuló Mark V Golf, amely felhasználja 2.0L 122 LE (91 kW) turbódízel és 82 LE (61 kW) villanymotor lítium-ion akkumulátorokat. Az autó futhat mintegy 50 kilométerre az akkumulátort. [21] Az egyesített teljesítménye 174 LE (130 kW). [22]

Volkswagen sohasem fejlesztette ki a Twin Drive rendszer 8 német partnerekkel, és azt tervezi, egy próba flotta 20 Golfs szerelve a rendszer 2010-ben.

A termelési változat várhatóan alapulnia Mark VI Golf mely egy 1,5 l-es turbódízel motor és az elektromos motor, a várható érkezési időpontját 2015. [23]

[Szerkesztés] Engine döntések

2012. dec. 23. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Rober xd válasza:
Ird meg meik része érdekelne még és küldöm magyarul :D
2012. dec. 23. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

jesszus!!!:DD kösziiiiiiiiii!!!


hát az egész kell !!:D kösziiiiiiiiiiiiiiii :)

2012. dec. 24. 16:55
 8/9 anonim válasza:

Hát ha neked ez jó, ajánlom a következő oldalt:

[link]

2012. dec. 24. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Haladok, fele megvan, viszont kicsit bewhiskeyztem így karácsony alkalmából, úgyhogy ma estére nem lesz meg. :)
2012. dec. 24. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!