Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a kettő között a különbség?

Mi a kettő között a különbség?

Figyelt kérdés
Hőfok érzékelő és kapcsoló - Hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó. Azt mondjákt, hogy tulzott üzemanyagfogyasztást, a hűtőfolyadék hőm. jelado csinálhat, ha rendben a lambdaszonda és a keverékképzés, a hőrfokérzékelő és kapcsolótol is lehet magas fogyasztás? Ja és honnan állapíthatom meg, hogy ha a termosztátom már nem működik ??
2012. dec. 17. 11:00
 1/6 anonim ***** válasza:

fogalmunk sincs arról,hogy mire kérdezel,

dizel ez vagy benya,személyautó vagy motorkerékpár ?

2012. dec. 17. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Általában, ha az rossz, akkor az auto rángat, illetve dadog.

Termosztát, ha nem melegszik be az autó, vagy épp ha gyorsan felmelegszik, és a venti hüti vissza. Vagy a két vastag csövet megfogod, ami a hütőtől a motorhoz megy, hideg autót beinditod, és ahogy melegszik az autó az egyiknek szabad melegedni (elvileg a felső csőnek)

2012. dec. 17. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
benzines auto ezres motor
2012. dec. 17. 12:21
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha Suzuki akkor cserélj termosztátot,ha azzal van probléma,nem negedi üzemi hőmérsékletig melegedni a motort,tehát ehet többet.A hőgomba csak a hőmérsékletet méri,az kapcsolja a ventillátort.A motorhőmséklet jeladó is lehet rossz,de azt észrevennéd az óra hibás működédéből.
2012. dec. 17. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

A hőfok jeladó egy ellenállás, ami hőmérséklet változás hatására változtatja az ellenállását. Autóiparban azt a fajtáját használják, aminek hőmérséklet növekedésre csökken az ellenállása (NTC).

A hőfok kapcsoló, egy adott, diszkrét, értéken, pl 87°C-on kapcsol ki vagy be, megszakít vagy nyit áramkört. Míg a számítógépnek az előbbi szolgáltat jelet, addig a hűtőventilátort általában az utóbbi kapcsolja.

Ha végképp bizonytalan vagy a termosztátod (ami ugye egy adott hőfoknál nem kapcsol, hanem szelepként működik) helyes működésében és nem tudod megállapítani a csövek tapogatásával (amivel légy óvatos a forgó cuccok miatt!) akkor szereld ki, tedd fel a tűzhelyre egy lábos vízben és nézheted, mikor nyit vagy zár, ha közben tudod mérni a hőmérsékletet, az még jobb. De szerintem beszerelve is kiderül ez. Valószínű nyitva van, ahogy itt mondják többen, nagyon lassan melegszik a motor ebben a téli időben és állandóan dúsítja a keveréket ennek megfelelően. Te meg mindig csak kis utakra mész, így fogyaszthat sokat.

Amúgy a hőfok kapcsolót is ki lehet mérni.

A höm. jeladóhoz pedig itt van egy táblázat, nagyjából ezt használják az autóiparban, de ha megmondod a pontos típust lehet, többet tudok segíteni.

[link]

2012. dec. 17. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 cseploa válasza:
Még mindig nem érted? Milyen márka, típus ami ezres. Azt már tudjuk, hogy autó és nem motor, mert ennyit hajlandó voltál közölni. A többi, értelmezhető. A hőfok érzékelő, írásod szerint neked legalább kettő van. Egyik érzékeli hány fokos a hűtőfolyadék amit látsz a műszerfalon, a másik pedig az ECU-nak ad jelet hogy adagolja az üzemanyag mennyiségét, és ez által változtat a fogyasztáson. :)
2016. febr. 5. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!