Megéri 1500-as kocka Ladát venni?
Figyelt kérdés
Kb. 30 km-t tennék meg vele heti 1x és 80-100-at havonta, vagy 2havonta 1x. Szerintetek, ha vigyáznék rá és jól karban volna tartva, akkor bírná?
150ezer a max. amit kocsira udnék áldozni, 200ezerből azt szeretném hogy a nevemen is legyen, ezért gondoltam a Ladára, mert igénytelen, szerintem szép és jó is és olcsón lehet venni.
2012. dec. 4. 16:45
1/8 A kérdező kommentje:
Illetve még annyit, hogy az 1300-as és az 1500-as fogyasztása között mekkora a különbség és melyik javára?
2012. dec. 4. 16:46
2/8 anonim válasza:
Nekem az 1.3-asom többet kajált,mint az 1.5...
Ha vanbenne olaj+benzin,akkor kimegy a világból is,egyedül
a gömbfejek a gyengéi...
Ha pedig csak 100-at mész havonta,akkor nincs is szükséged 5.fokozatra:)
3/8 A kérdező kommentje:
Nem is szeretnék 5. fokoztot, amennyire lehet gyári állapotút vennék. Azt meg azért kérdeztem, hogy melyik javára dől el a fogyasztás, mert sejtettem, hoy a gyengébb motor jobban pörög, ezért többet eszik.
2012. dec. 4. 16:55
4/8 A kérdező kommentje:
És még annyit, hogy ha esetleg 1 évben 1x elmennék vele a Balatonra, aminek 1 útja legalább 200km, és akkor pár napon belül oda-vissza meg kellene tenni, azt bírná?
2012. dec. 4. 16:57
5/8 anonim válasza:
Jó, csak sokat eszik. Bár amilyen keveset mész vele, ez nem olyan érdekes. Bár lehet csökkenteni UIS-al, meg 5 sebességes váltóval. Egyébként az 5 sebességes váltó teljesen gyári. Ha jól karban tartod akkor kibír hosszabb utakat is. Szelephézagot, karburátort, gyújtást ha normálisan beállítod akkor jó autó ez.
6/8 anonim válasza:
Egy ismerősömnek volt ladája, amíg ki nem rohadt alóla. Aztán beadta bontóba. Ő 30 ezerért vette. Nem volt vele soha semmi gondja, pedig nyúzta de nagyon. Padkák mintha ott se lettek volna, úgy ment le a járdáról. Meg végiggázolt vele buszmegállóban, füvön, tökmindegy. Jó vasak, mert bírják. Régiek és egyszerűek mint a faék. Simán kibírja, írd be, hogy russian accident, orosz balesetek vannak kamerázva, de nem is ez a lényeg, ott pl. rengeteg lada van a mai napig. Magyarországon már kevés, az is főleg vidéken. De jó kis kocsik, tényleg.
7/8 anonim válasza:
Nekem az 1500-as személyes kedvencem, a jellegzetes duplalámpás króm hűtőmaszk, illetve a hátfalra szerelt szintén króm lekerekített keret miatt. Az ezerkecske se rossz, de abból még sok fut, az ezeröcsi szebb is és ritkább is. Fogyasztásban nincs mérvadó különbség, főleg ilyen távolságokon. Ahogy előttem írják, nem fog otthagyni sehol, igénytelen, de strapabíró, ebben nincs kompjúter, ami egyik pillanatról a másikra leállítja a rendszert, és kiír egy sablonüzenetet, hogy engine error. :D Ilyentől nem kell tartani, ha kicsit odafigyelsz a gyenge pontjaira, alkatrészek pedig tonnaszámra vannak hozzá, csak ki kell nyomozni a megfelelő minőségi forrásokat. Hajtottam ilyet, tudom miről beszélek, nem mai darab, de az általad írt szolgálatra bőven alkalmas, és még esztétikus is. A sok mai "szürke tojás" közt üdítő látvány. :D
8/8 A kérdező kommentje:
Akkor veszek egyet :D
Az 1500-as ikerlámpás a kedvencem nekem is, de mivel kevés van belőle így drágák is. De az 1200-as meg szerintem úl gyenge, ezér akarok 1500-as kockát.
Köszönöm a válaszokt.
2012. dec. 4. 20:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!