Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha egy gyári S51 N-es simsonra...

Ha egy gyári S51 N-es simsonra Pannónia karbit teszek akkor milyen változásokat veszek észre? Jobban megy tőle, ha igen mennyivel?

Figyelt kérdés
2012. nov. 17. 10:55
 1/7 anonim ***** válasza:
Nem lesz tőle jobb, sőt valószínűleg rosszabb lesz!
2012. nov. 17. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ha egyáltalán beindul akkor is alig fog menni.


A karbi működése azon alapul hogy a benne lecsökkenő légnyomás porlasztja a benzint. Ha ez nem olyan mint amire tervezték(szerinted egy 50 és egy 250ccm-esnek ugyanaz?) akkor nem fogja normálisan porlasztani a benzint.

2012. nov. 17. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Azt fogod észrevenni, hogy nem fog beindulni, ha pedig mégis, lehetetlen lesz beállítani az alapjáratot és csak üveghangon fog valamennyire működni, de akkor se nagyon.

Simsonra a kéthengeres Pannóniák 20 mm-es torokátmérőjű karburátorát szokták ráerőlködni, de ahhoz négy felömlős, 10.000 körül pörgő motor kell. Az egyhengeresek karburátora 25 vagy 27 mm-es átmérőjű, az már irreálisan nagy a Simsonra.

Sajnos a karburátor kiválasztása és hangolása nem olyan egyszerű, mint a Need for Speed-ben: ott mindenből a legnagyobbra kattintasz, azt' erős lesz az autó. A valóságban viszont a karburátor átmérője nem lehet tetszőlegesen nagy, mert akkor lassú lesz benne a légáramlás, nem fog rendesen porlasztani.

2012. nov. 17. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Megpróbálkozhatsz vele ha nem kerül pénzedbe,viszont ott akkor az összes fuvókát ki kell cserélni kisebbre benne ezt is kiszámoltan arányosan a köbcentihez mérve.

Ha esetleg megcsinálod írj már ide vagy rám hogy mi a reakció .

gyarkorlatilag ha gyári simsonod van akkor a legjobb hozzá csak is a gyári alkatrész,ha tunningolni akarod akkor cseréld le a kipuf rendszert azzal elég sokat érsz el ,meg használj full szintetikus olajat hogy de darálja el a dugót vagy gyűrűket a nagyobb teljesítmény mert nem erre lettek kitalálva.

2012. nov. 17. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

köszi a válaszokat akkor inkább nem próbálkozok :D

kipufogót milyet éri meg rátenni??

2012. nov. 18. 18:32
 6/7 anonim ***** válasza:
Gyári Simsonra gyári kipufogót éri meg tenni. A gyári azt jelenti, hogy benne van minden tompítóelem, nincs kiszórva az egyik és átfurkálva a másik fele. Suhlban ugyanis nem teljesen hülyék dolgoztak, mégpedig olyannyira nem, hogy a gyári vezérlési szögekkel dolgozó Simson valami véletlen folytán pont a gyári kipufogóval érzi jól magát. Azzal valamennyi fordulatszám-tartományban van értékelhető ereje és nem ordít a motor. A különböző "kibelezett" kipufogókkal vagy az itt-ott kapható, gyári vezérlési szögekhez hangolt olcsó rezókkal pedig vagy egyformán vészesen gyenge mindenütt, vagy egy tartományban nagyon jól húz, a többiben viszont siralmas.
2012. nov. 18. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Hát egy egy sportkipufogótól jobban pörög,és picit erősebb viszont a hangja nem a legjobb
2012. nov. 18. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!