Ha egy gyári S51 N-es simsonra Pannónia karbit teszek akkor milyen változásokat veszek észre? Jobban megy tőle, ha igen mennyivel?
Ha egyáltalán beindul akkor is alig fog menni.
A karbi működése azon alapul hogy a benne lecsökkenő légnyomás porlasztja a benzint. Ha ez nem olyan mint amire tervezték(szerinted egy 50 és egy 250ccm-esnek ugyanaz?) akkor nem fogja normálisan porlasztani a benzint.
Azt fogod észrevenni, hogy nem fog beindulni, ha pedig mégis, lehetetlen lesz beállítani az alapjáratot és csak üveghangon fog valamennyire működni, de akkor se nagyon.
Simsonra a kéthengeres Pannóniák 20 mm-es torokátmérőjű karburátorát szokták ráerőlködni, de ahhoz négy felömlős, 10.000 körül pörgő motor kell. Az egyhengeresek karburátora 25 vagy 27 mm-es átmérőjű, az már irreálisan nagy a Simsonra.
Sajnos a karburátor kiválasztása és hangolása nem olyan egyszerű, mint a Need for Speed-ben: ott mindenből a legnagyobbra kattintasz, azt' erős lesz az autó. A valóságban viszont a karburátor átmérője nem lehet tetszőlegesen nagy, mert akkor lassú lesz benne a légáramlás, nem fog rendesen porlasztani.
Megpróbálkozhatsz vele ha nem kerül pénzedbe,viszont ott akkor az összes fuvókát ki kell cserélni kisebbre benne ezt is kiszámoltan arányosan a köbcentihez mérve.
Ha esetleg megcsinálod írj már ide vagy rám hogy mi a reakció .
gyarkorlatilag ha gyári simsonod van akkor a legjobb hozzá csak is a gyári alkatrész,ha tunningolni akarod akkor cseréld le a kipuf rendszert azzal elég sokat érsz el ,meg használj full szintetikus olajat hogy de darálja el a dugót vagy gyűrűket a nagyobb teljesítmény mert nem erre lettek kitalálva.
köszi a válaszokat akkor inkább nem próbálkozok :D
kipufogót milyet éri meg rátenni??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!