Honnan tudom hogy egy régi eredeti dugós Mz-zét fel kell fúratni?
Mármint vannak jelentkező tünetei ha már fúratni kell?
Azt tudom hogy kevesebb az ereje,de ezen kívül más szokott lenni?És hogy ha cserélni kell akkor milyen dugót kéne beletenni ami megegyezik a réginek a minőségével?
Teljesítmény csökkenés,jobban füstöl még meleg üzemben is.
Amúgy ha elviszed egy fúrásra ha minden igaz ott dugót is adnak bele,amúgy ha gyári vagyis A dugó volt benne,akkor raknak bele egy B-s dugót,ami 1 kategóriával nagyobb.
Tudtommal baja nem lesz,csak gyenge lesz és zabálni fogja az anyagot.
Főleg arról veszed észre hogy elmegy az ereje, vagy ha történik valami galiba, pl. eltörik a gyűrű és végigszántja a henger falát. Elég sokat elmond az is ha vállas a henger, mondjuk lekapod a HF-et és megnézed a henger felső pár mm-ét: ha szép nagy "válla" van akkor lehet nem árt. Ugyanígy ha valami miatt hordósra kopna, akkor is fúrás a vége.
Egyébként gyártanak a gyárinál jobb minőségű dugattyúkat is, csak pénz kérdése. Relatíve olcsó és jó megoldás ha tudsz szerezni eredeti dugattyút és ahhoz fúratod.
De ha pl. megnézed valamelyik MZ-s fórumot, ott biztosan tudnak tanácsot adni hogy melyik gyártmány vált be - sőt, biztosan foglalkoztatott ez a kérdés már mást is...
Az enyémben 30ezer km van benne,nyáron a nagyon nagy melegben mikor bemelegszik és erőlködnie kell akkor kalapácsol,ilyen időben jele sincs az egésznek.
Amúgy jó okés majd ahol furatom ott adnak hozzá dugót ,de Én akármilyen után gyártottat nem akarok belerakni mert valljuk be hogy kényes téma a dugók minősége.
Válaszaitokat köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!