8 millió teljesen irreális egy egyes Golfért?
Első olvasatra nyilván az:)
Ez viszont nem egy széria Golf.
Az autó teljes felújításon esett át. Az utolsó csavarig darabjaira lett szedve és minden porcikája felújításon/cserén esett át.
A karosszéria igényesen Cult stílusban megépítve.
A futómű, kormánymű, hajtáslánc Porsche 911-ből származnak. A fékek szintén.
A motor egy 2.9-es VR6-os BiTurbo blokk. Ennek is minden porcikája kicserélt. Kovácsolt dugók, főtengely, szelepek minden csúcsminőségű cucc benne. Mellesleg 450+LE:))
Csak Ausztriába és Németországba jártak vele autós találkozókra. A teljes átépítés/felújítás után van benne 10 ezer kilométer.
Egy csomó díjat nyert mind esztétikai mind gyorsulási versenyeken.
Első osztályú minőségű tuning autó.
A tulaj most eladná mert új projektbe kezd, de 8 millát kér érte.
Ez szerintem iszonyatosan sok. Az igaz mondjuk, hogy csak a felnik gumistól voltak 1 millió felett. A fékek szintén 1 millió körül. Olyan Porsche fa kormány van benne amiből alig lehet eladott találni Európában azt is csak ilyen több száz ezres áron. Szóval tényleg volt rá költve bőven na meg az a rengeteg munkaóra amit beleöltek. Na de akkor is.
Nem vagyok autószakértő így nehéz megbecsülnöm az árát. Egyszerűen csak imádom az egyes Golfokat. Ilyen volt az első kocsim. Beleszerettem ebbe.
Szerinted?
Ebben az autóvan valószínűleg rengeteg kézi munka, egyedileg kikísérletezett megoldás van, az pedig nem olcsó dolog. A 8 millió forint nem is a "reális" piaci értéke, ennyit csak egy rajongónak ér, aki nem cementet akar vele cipelni (mert arra valószínűleg nem jó, feleslegesen sokat fogyaszt a nagy motor). Ilyen körökben meg el lehet adni 8 millióért egy ilyen autót, ha tényleg igényes munka.
Viszont azt nem értem, hogy hogyan származhat a futómű, a kormánymű és a hajtáslánc is 911-ből. A futóművel is vannak bajok, mert sokat kellene hozzá faragni (főleg ha a régi, elöl hosszlengőkaros felfüggesztést próbálnák belefaragni), a hajtáslánc viszont kizárt, hogy a 911-ből származzon, mert a farmotorhoz kitalált váltó és diffi eléggé érdekesen érzi magát orrmotorral kombinálva. Valószínűleg csak a szokásos módon a kerekek és fékek kerültek át egy 911-ről az erősített Golf-futóműre.
2.
Mint mondtam nem vagyok szakértő. Nem nagyon értek hozzá. Lehet rosszul értettem.
3.
Tudok feltenni. De szerintem már csak holnap. Nézz vissza.
Brutál gép nagyon. Képeken is, élőben meg aztán hatalmasat üt:))
Amúgy megvenném ha mondjuk a felét kérnék érte és még egy kicsit lehetne alkudni belőle:) 8 millióért viszont teljesen kizárt:(
Nagyon szép meg jó lehet, egy probléma van vele, hogy nem a műszaki tartalmat fizeted meg, hanem az eszmei értéket és a benne lévő munkaórákat.
A Vr6-os blokk biturbósítva üzemórás lett, valószínűleg nincs lepapírozva...érted mire gondolok szerintem , ez inkább egy showcar, vagy egy műtárgy, de nem közlekedési eszköz. Plusz az itthoni útviszonyokon 15km-re becsülöm a futómű élettartamát.
A hajtáslánc viszont biztosan nem 911, ha az lenne nagyjából a két ülés közé esne a blokk helye. :)
Szerintem 8 gurigából vennék valami ilyesmit:
Vagy egy fiatalabb Boxstert. Még maradna is kötelező szervizre, meg átírásra. Ezekben is Porsche hajtáslánc van.
Na jó én nem vagyok Golf rajongó. Elhiszem, hogy szuper übertuning gép, de 8 guriga azért kicsit sok - még akkor is ha neki ennyibe került. Átlag halandó számára irreálisan sok.
Én mondjuk pont ma láttam egy eladó M3 E30-at (rendes DTM autó) 56millió forintért!
Mondjuk persze ez már "legenda" széria! (DTM verseny sorozat nyertese)!
Én mondjuk ezért nem adnék ki 8millát,de azért a valódi E30 M3 DTM-ért ha lenne 56millám,megvenném (legyen egy darabka Legendám az életből)! Szóval ezt csakis Márkaszerető fanatikusok értékelik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!