Miért nem indul az ETZ 150-esem kicsit melegen?
Lenne egy problémám a most szeptemberben vásárolt ETZ 150-esemmel. 38000 km-el vettem elég szép állapotban.
Észrevettem nemrégiben, hogy félig meleg motornál, sehogy sem akar újraindulni, eddig nem is volt gond, mert mentem vele, leálltam és kész. Másnap vettem elő csak, mire már ugye lehűlt. Erős tolásra viszont indul (tehát 1000 körüli vagy nagyobb fordulaton)
Főtengely csapágy kicsit kottyan, kuplungtengely valószínű el van hajolva picit :S
Főtengely szimmeringek állítólag most nyáron lettek normálisan beletéve, mivel fordítva voltak addig benne. (de ugyanazok)
Olvasgattam mindenhol erről, beszéltem szerelő ismerősökkel, mindenki csak találgat.
Karbiban a szivató pogácsája cserélve lett, jó!
Champion gyertya volt benne, arra gyanakodtam.
Brisk n17c gyergya színe tökéletes (tehát őzbarna) keverékképzés jó!
Brisk n15c gyertya színe, ami ugye magasabb hőértékű, fehér :O ?????
Akksi jó, igaz szeptember óta töltöttem mostanába mert le volt merülve, de mivel a töltése 14,5 volt töltenie kéne.
Előgyújtás volt már: 3mm 0,4 mgszhézaggal, 2,5mm 0,3 mgszhézaggal és 3,5 mm 0,3 mgszhézaggal.
Mindegyikkel ugyanazt produkálja: Nem indul ha felmelegszik, vagy kicsit hűl kb. 10 percet.
Jaa trafó az jó mert kipróbáltam másikkal is és ugyanezek vannak!
És szikra is mindig van!
Segítsetek!! Köszi!
köszi a tanácsokat, főfúvóka 120 as pont, kompresszió sztem jó, mert 150 es hez képest rendesen húz még alsó fordulaton is karbi és henger között nincs fals levegő de légszűrő nélkül megpróbálom hátha csak az a baj..
esetleg még a kondenzátorra gondolok
am 0,1 mm es megszakítóhézaggal gondolod?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!