Megéri 50ccm-es gyorsaságit venni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nem éri meg gyorsaságit venni 50-ben, nagyon lassúak, egyszer hallottam hogy jött mögöttem egy bazi nagy hangú motor, azthittem legalább 120-130-al megy de kb csak 60-nal ment, de iszonyat hangos idegesítő hangja volt szóval...
ha váltóst akarsz akkor endurot javaslok PL derbi senda, aprila rx,sx rieju rr, yamaha dt
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ez önmagában abszurdum egy mondaton belül hogy 50-es és gyorsasági :D:D
Te inkább kezdd el endurón, vagy durrants egy csoffadék simsont, aztán tanuld meg azon, aztán ráér komolyabb gépet venni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Minek? Nem akarok rosszindulatú lenni, de menőzni akarsz vele? Mert másra igazából használhatatlan. Pörögnek, mivel 2T, van benne 5-6 gang, amiben az a kellemes, hogy mire ráengeded a kuplungot, már válthatsz is föl. Lomhák, hangosak, sokat esznek, és ami engem fölháborít: DRÁGÁK! Egy új Aprilia RS egy millió forint környékén van. Gusztustalanul brutális drága.
Ha váltani akarsz megtanulni, akkor vegyél egy Simsont, ami igaz nem a megbízhatóságáról híres, de legalább megtanulod a szerelési alapokat, és ha nem tetszik, ugyanúgy eladhatod, és olcsó. Nem a levegőbe beszélek, sok motorom volt már. Egy Aprilia SR 50 hibátlan választás, csak karbisat kell venni, és a Morini blokkosakat kerülni kell!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!