Aprilia SR 50 ditech valóban nem éri meg?
Figyelt kérdés
Hallottam róla hogy gyakran elromlik az injektor, és azt költséges megjavítani. Ez mind igaz?
Jah és ha meghibásodik, hallottam róla hogy átalakították karbisra. Az annyiból áll hogy ki az injektor meg az elektromos rendszer, és rátenni egy karbit? MErt az elég költséghatékony módszernek tűnik.
Minden hsz-t szívesen várok!
2012. nov. 1. 18:45
1/1 anonim válasza:
Nézd, injektorosból is két fajta van. Van a Morini blokkos, ami egy életveszélyesen rossz blokk, meg van a Piaggio, aminek már igazából nem Di-tech a neve, hanem I.E., de nagyon sokan ditekknek csúfolják azt is. Nos, igen, valóban nem éri meg. Nem véletlenül kerül annyiba egy 2004-es ditekk, mint egy 98-as karbis. Egyébként igen, van karbira átalakító. De ez neked miért éri meg? Vegyél egyből karbisat, és nem kell átalakítókkal vacakolnod. Tökéletes választás egy Minarelli blokkos, vízhűtéses, duplatárcsás SR. Injektorosok egyébként nem is mennek úgy, mint porlasztós társaik, addig nagyon jók, amíg jól működnek, mert tényleg keveset esznek, szebb az alapjáratuk, tökéletes az égés stb, de amint az injektornak valami kis része beadja az unalmast, onnantól kezdve nincs motorod, hordhatod szerelőkhöz, hogy megtalálják a hiba okát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!