A motoromnak a tankjábol hogyan tudnám eltüntetni a rozsdát?
Párszor szerepelt itt már ez a kérdés...
Én azt tudom javasolni amit szoktam: benzincsap és egyéb szerelvények kiszerel, murva bele, fixen és biztonságosan rögzíteni az irányváltós betonkeverőre, fél óra balra, fél óra jobbra, murva és rozsda kiönt, esetleg öblítés. Ha nem elég tiszta, akkor még egy fél órára vissza, esetleg több murvával.
De ugyanezt szokták csavarokkal/anyákkal vagy edzett üveggel is (pl. villamosmegálló oldala, a sima nem jó semmire) is.
Mondasz itt ilyeneket, holnap meg tele lesz a híradó hogy eltűnt 50 villamosmegálló oldala. :D
Mi kicsit tudományoskodtunk ezen, jó az is amit K ügynök írt, de játszik még a homokfúvás, és ha sok pénzed a passziválás utáni galvanizálás vagy szinterezés is. Otthon meg a legjobb a 0-4es lehúzóanyag, kb fél óra rázás után már jó szokott lenni.
Továbbá jó a rozsdamaró+cif súroló+gőzborotva , de nem az otthoni sterimob, a rendes ipari ami 300bar-t tud, és legalább 60fokos vízhőmérsékletet.
/Mielőtt valaki megkérdezné:igen, tudják szinterezni a belsejét is. :) /
Ígyis-úgyis összetörik néha ostoba elemek az üveget, elég csak felszedegetni. Persze biztosan hülyén néz aki a megállóban áll, dehát valamit valamiért. :P
A homokszórás veszélyes ha egészben van a tank, láttam már fotót olyan BSA tankról ami kicsit kitágult amikor beledugták a homokszóró csövét... Ha szét van vágva (pl. horpadást kell kivenni belőle), akkor biztosan a legjobb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!