Egy másik favoritét a legegyszerűbb, de belemegy a 120-as, a felicia és még a fabia HTP blokkja is.
2012. okt. 17. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
Bármelyiket, ami belefér. De mondjuk a Feliciában használt erőforrásoknak van a legnagyobb esélyük rá, mert azok valószínűleg a váltóval is kompatibilisek. Egyébként meg "plug&play" megoldás nincs, olyan nem létezik, hogy egy egészen más autó motorját csak úgy belepakolod és minden elsőre klappol, működik.
(ja, és a nem típusazonos motorcsere lepapírozása külön művészet)
2012. okt. 17. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Alapesetben általában úgy indul hogy a "nem jó" motor hibáját feltárjuk, aztán megkíséreljük kijavítani, és utána gondolkozunk motorcserén. Ugyanis a "nem jó" (milyen precíz hibamegnevezés) motorok 99%-a javítható, általában olcsóbban mint egy új blokk beszerzése, beépítése, és lepapírozása.
Pláne ha típusidegen motorról van szó, ahol külön szopóroller már a hajtáslánccal történő házasítás is, nem beszélve a papírozásról, ami itthon külön torúra.
2012. okt. 17. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Mivel a felicia, 120 és Fábia blokkja “szinte“ megegyezik ezért nem tekintik típus idegenek. A faros skodáknál divat favorit/felicia/fabia blokkot beépíteni a gyári helyett, mert könnyedén lepapirozható, mivel nem típusidegenek ezek a blokkok sem. ;) Az 1.4 8V OHV Fabia motorja még echte Skoda, a blokk gyakorlatilag ugyanaz, mint amit az 1000 MB-től kezdve folyamatosan használtak. A VW fejlesztésnek köszönhetően kicsit jobb anyagokból készül. :D Egyébként veszel bontóban egy komplett motort 40 ezerért, bepapirozod és kész. Ennyi pénzből egy tisztességes generál még nem jön ki.
2012. okt. 17. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
A Fabia 1.2htp blokkját nem érdemes!Köze nincs már a régi Skodához(csak a név).A blokk nem is elég,kellene a számítógép+váltó+kábelköteg plussz a papírozás!Egyszerűen nem érné meg,mert abból már tudsz venni egy Felícíát tokkal vonóval!
2012. okt. 19. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
A mostaniakét nem tudom, de a régi Fábiának az 1.4 htp-je ugyan az a 3 helyen csapágyazott blokk mint a többi régi skodában. Persze ez már injektoros, fejlesztgetteik is rajta, meg sokkal minőségibb mint a régiek, de lényegében ugyan az.
2012. okt. 19. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Nem vitatkozni akarok,de a HTP (htp=magas nyomatékú motor),dupla vezérműtengelyes,hengerenként 3szelep +kiegyenlítő tengelyes stb...csak az 1.2L-be van, 1.4L az mpi!Egyébként igaz,hogy az 1.4L 8v be szokták építeni?De,Ők már nagy Favorit fanok :D
2012. okt. 19. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Na most összezavartál. Ha jól tudom a 8v építhető be, akár mi is legyen a neve. :D A htp-ről meg annyit hogy elmehet a sunyiba az a skodánál aki kitalálta azt hogy nagy nyomatékú. Htp Fábián tanultam vezetni. Egy gyenge kaki volt. Pedig nekünk sincs a családban kitudja milyen erős autó csak egy régi megane meg egy régi swift, de a kis Fábia jóval erőtlenebb. Egy könnyebb kasztniban biztos sokkal jobb lenne.
2012. okt. 19. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
HTP: HovaTolodParaszt. Tipikusan azért mert kijönnek vele a pályán előzni a kamiont Sukorónál, aztán Érdnél már sikerül is befejezni a manővert.
Amúgy valaki felvetette a generálozást, én nem generálozásról beszéltem, bár szerintem érdemes inkább javítani a blokkot mint venni egy másikat, ami megint orosz rulett.
2012. okt. 19. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
9-es válaszírónak!Azért megnézheted az 1.2htp motor 64le 112nm/3000-en!nem nagy szám,2-3 évvel ezelőtt egy 14-es 8szelepes autókból nem hoztak ki ennyit!!!Pl Opel Astra 1.4L 60lóerejével!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!