BMW 520i 1989-es évjárat?
A beltérre lennék kíváncsi.Betudnátok linkelni pár képet a belső részéről?Milyen a műszerfala,kormány,pedál,első hátsó ülések,mennyezet stb...
De ha van komolyabb képetek ami a külsejéről készült akkor azt is szívesen fogadom :-)
Ja és tudom,hogy a Google a barátom,de most összevesztünk és nem segít nekem...
Blablabla.
Semmi baj nincs az E34-es ötösökkel, ha nem értesz hozzá inkább ne magyarázz. Ha nem az 1-200es kategóriából veszed őket akkor nincsenek leütve, a blokkjaik sokat bírnak, és az 500E-es javítási költség is a vicckategória, rengeteg bontott, jó állapotú alkatrész van, illetve kb 150környékén lehet bele venni egy komplett blokkot is ha nagy a baj, de nem lesz rá szükség, mert híresen sokat bírnak.
A nem várt hibák is olyanok hogy általában filléres tételből javíthatók, és egyszer kell átnézni a gépet hogy megelőzd őket. A kasztni sem olyan hogy ha eső éri elporlad, ha nem volt komolyan törve nem fog vállalható szint fölött rohadni. Ha kicsit meg is ette a rozsda akkor is körbe lehet lakatolni viszonylag olcsón, de ez sem jellemző a rendes árkategóriába tartozó gépeknél.
Egy betegsége van, amit viszont kihagytál, de fontos, nagyon hamar képes megenni a futómű szilentjeit, ezért a gyárinál keményebbek kellenek, és oda kell figyelni a beállításokra is.
De ne mez volt a kérdés úgyhogy:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!