Miért jobb a fordított teleszkóp, mint a sima?
Figyelt kérdés
Motorok első teleszkópjára gondolok.2012. szept. 25. 19:07
1/4 anonim válasza:
Azért, mert a kisebb átmérőjű, könnyebb belső cső kerül alulra. Ez egyrészt csökkenti a rugózatlan tömeget: a könnyebb cső mozog, pontosabban követi a kerék az aszfaltot. Másrészt pedig fékezéskor merevebb a villa: nem a nagyobb átmérőjű, nehezebb cső tekeri a másikat, hanem fordítva. Így ugyanolyan fékerő mellett kevésbé deformálódik az első villa, ami jó dolog.
2/4 anonim válasza:
Hülyeség mert nem jobb.. :D
Csak van neki előnye meg hátránya is. Előnye a fent említettek hátránya hogy teli megy retekkel meg ha elfolyik az olaj észre se lehet venni.
Ez olyan dolog kinek mi tetszik jobban. Ugyanazt tudja csinálni pont fordítva is mint amúgy. A többi csak rizsa.
3/4 anonim válasza:
A rugózatlan tömeg nem rizsa. Minden gyártó (autó is) arra törekszik, hogy ez minél kisebb legyen. Nem mindegy, hogy 10 vagy 15 kg tömeg rángatózik a teleszkóp végén, főleg egy kihegyezett sportmotornál.
4/4 tömszelence válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!