Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy ilyen autót milyen vezetni...

Egy ilyen autót milyen vezetni? Ez is úgy pattog az úton és szétráz belül mindent és 20-ra le kell lassítani ha sinen megy át?

Figyelt kérdés

[link]


Erről lenne szó. Egy ismerősöm VW GOLF 4-esére tett rá nagy felnit, baromira pattog, alig lehet vele közlekedni ezeken a szar magyar utakon.



2012. szept. 21. 05:12
 1/4 anonim ***** válasza:
Általában meg van adva a felni max mérete. Illik egy ilyen audival is lassítani, sportos, kemény futóműve van. Ha nem tetszik az út minősége, én valami szabadidő autót vennék a helyedben:)
2012. szept. 21. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem pattog ez semennyit, némiképp komolyan futómű van alatta, mint egy golf 4-es alatt...
2012. szept. 21. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Lehet bármilyen autó,ha "normális" futómű van alatta, nincs gond,pl.:Bilstein,Kw,Eibach stb...csak ugyebár ez nem a 100ezer forintos kategória!
2012. szept. 21. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

"Egy ismerősöm VW GOLF 4-esére tett rá nagy felnit..."

Ha csak úgy ész nélkül ráhajította a malomkerekeket, "mer' az jól néz ki", akkor nem csoda, hogy ész nélkül ráz az autó és képtelenség vele itthon közlekedni. A IV-es Golf futóműve gyárilag nem biztos, hogy olyan nagy és nehéz kerekekhez lett kitalálva. A könnyűfémfelnik túlnyomó többsége ugyanis - a "sztrítrészerek" tévhiteivel ellentétben - jóval nehezebb, mint az azonos méretű lemezfelnik. Így megnő a rugózatlan tömeg mérete, a kerekek pattognak, mert nincs meg az a saját rugózási képességük, amit beleterveztek a futóműbe és tekergetik az egészet, reménytelenné téve minden kísérletet a normális haladásra.

Ezen az autón viszont gyári méretűek ezek a kerekek. Igaz, az itthoni úthálózat mellett sok értelmük nincs, mert egyszerűen nem lehet annyival haladni, hogy az alacsony oldalfalú gumik kisebb oldalkúszását ki lehessen használni.

Viszont akkor is gyáriak a kerekek, a futómű tervezésekor számoltak azzal, hogy akár ilyen nagy és nehéz felni és gumi is kerülhet az autóra. Ezért a futómű tud mit kezdeni vele, nem pattognak el, nem rázzák az autót. A rugózási komfort nem lesz az igazi: nem lehet csodát tenni, egy ilyen "fakerék" semmiféle trükk mellett sem képes olyan jól haladni az itthoni katasztrofális úthálózaton, mint egy 13-as lemezfelni ballonos, /75-ös gumikkal. Viszont akár értelmes tempóban is használható az autó, nem kell lépésben haladni vele, ha nem tükörsima az út, csak a kátyúkat kell kerülgetni, mert drága játék, ha tönkremegy a felni és a gumi.

2012. szept. 21. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!