Milyen autót érdemes "tuningolni"?
Tehát az érdekelne engem hogy például vennék 400e ft-ért egy autót és vennék rá sportkipufogó rendszert,meg sport légszűrőt..stb..
Milyen autót érdemes ilyen "célra" venni?
Persze nem nem nagy tuning autó lenne belőle,külselyén nem is nagyon csinálnék semmit..csak kicsit a teljesítményét növelni..
Minden autón érdemes,és meg lehet ezeket csinálni?
Kicsit hülyén hangzik a kérdés..nagyon nem értek a kocsikhoz..
Köszi az értelmes válaszokat..!:)
Köszi mindenkinek..az a Wolksvagen tényleg kicsit drága volt..:)
Várok még ötleteket,tanácsokat..esetleg olyan autók nincsenek amik nem nagyon benzintemetők?:)
Természetesen megvagyok elégedve az eddigi válaszokkal..de várom a többit.!:)
Nem szeretnék itt a régi autókkal jönni ,meg nem is azért írom hogy menőzzek véle :) . Nekem per pillanat egy 1,3-as ladám 2105-ös van. Egy bácsitól vásároltam megkímélt szép állapotban ,a mai napig úgy van és soha nem evett 8 liternél többet (de ez csak akkor érvényes ha szépen karban tartják,de szerintem mindegyik autónál így van). Én csináltattam bele egy könnyített főtengelyt,acél lendkereket és más egyéb dolgot (nem tuningoltam agyonra de még lehetne rajta csinálni ezt azt) nagyon jól megy és maradt a 8 literes fogyasztása,sőt ha normálisan használom akkor 7 liter amit megeszik mivel a hengerfeje ugye a gyáriaknak nem a legjobb kidolgozású és mikor a hengerfejet tuningolják az a lényeg hogy a legoptimálisabb teljesítményt kihozzák belőle ami még nem megy a fogyasztás rovására de jelentős teljesítmény javulást hoz a konyhára.Én meg vagyok vele elégedve néha kijárok vele versenyre mikor a közelben vannak. 100km/h-ig bárkit mögöttem hagyok de ha beéri a sebességem akkor már nem biztos (mivel ugye a maiaknak nagyobb a sebességképességük).Eddíg a Bmw 318-as ,Bmw 325TDi-s (154Le) chiptuningolt bömöst is ott hagytam vele. Sok videót nézek ahol l a gyári motorba minőségi dugót és hajtókart tesznek majd ráakasztanak egy 1 baros turbót (vagy az okosabbak kompresszort) és megy mint az állat de a fogyasztása ugyan az marad.
Amúgy bármilyen autót is tuningolsz egyet vegyél figyelembe,hogy a lényeg a kipufogó gázok mielőbbi távozása a rendszerből erre pár számmal nagyobb kipuff rendszert szoktak alkalmazni,kiveheted az autóból a fojtást,políroztathatod a hengerfej csatornáit vagy éppen chipeltethetsz. A választék manapság óriási csak okosan kell dönteni, a sportlégszűrő semmire nem való ugyan úgy ahogy a szimplán feltett sport dob sem (egy okosan kivitelezett rendszer nagyot dob az autón),a sport légszűrő akkor jó ha közvetlen hideg levegőt vezetsz be oda.
a civic nekemis tetszik, de a cr-x az kicsi olyan furcsa..olyan nagyon kicsi..igaz hogy sportos megjelenése van,de nekem annyira azért nem jön be..:)
Köszi a válaszokat.!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!