Babetta 210-esnél a hátsó kerék alapjáraton is forog, súlyos probléma, hogyan lehet orvosolni?
ha behúzom a hátsó féket lefullad a motor
plz help
Mindenesetre érdekes egy szerkezet, az biztos! Volt már sok motorom, csak most lett egy babettám. És rá kellett döbbennem, a többi motornál szerzett tapasztalat sz.rt sem ér. Ez olyan egy kényes szerkezet, hogy nem igaz! Nem mondom, a gyújtása ötletes, és jó. De a többi... Ha nem HALÁLPONTOSAN úgy van beállítva, ahogy elő van írva, akkor azonnal meghal, megáll. Na meg a csavarok, anyagok méretezése... illetve ALULméretezése! Ilyet még nem láttam! Hogy lehet kipufogót, vagy karburátort 5-ös csavarral rögzíteni??? Ha normálisan meg akarod húzni, hogy ne essen szét, azonnal beleszakad a menet a hengerbe. Aztán törheted az agyadat, hogy most mi legyen, hogyan drótozd oda a kipufogót... Na meg a váz lemezének vastagsága... no comment...
Ha normális anyagokból csinálták volna, akkor elég ütős gép is lehetett volna. Mert maga az elgondolás, felépítés nem is rossz.
Pontosítanék.
Ami egy ismerősöm felmenőjének elgurult 20 évet, az utána 10 évig rothadt egy nedves sarokban, udvaron, majd hozzám kerülve újra életre kelt.
Csak néha a hajam hullik tőle. Mert pl. egy rometen elég volt saccra beállítani a karburátort, gyújtást, stb., az akkor is mutatott életjelet, és az életjelek alapján lehetett tudni, hogy mit merre kell finomítani. Meg azon normális méretezésű, erősségű anyagok voltak. (Igaz, nem ment jól, még jó beállításokkal is örökké szerelni kellett). Ha a babettán bármilyen apróság nem pontosan van beállítva, az bizony meg sem mukkan! Ha pedig épp eltalálok mindent, és megy, akkor tényleg nagyon szépen ketyeg.... egy ideig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!