Mi történt a kuplunggal avagy a váltóval?
Ma jöttem hazafele és indulás után minden természetesen működött, majd 4. után nem bírtam sebességből kivenni a váltót. Leálltam, majd induláskor már nem volt egyes kettes csak hármasban tudtam elindulni, a váltó félrecsúszott annyira balra, hogy az egyes kettes helyén van a hármas négyes, majd a hármas helyén az ötös.
Ez így elég viccesnek hat, de forgalomban annyira nem jó érzés elindulni megállni.
A kocsi egy '96-os Fiat Punto nemrég lett új kuplung belerakva garancia már nincs.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én szerintem szét csúszott a váltórudazatban valamelyik kapcsolatnál(több ponton is vannak bordás/golyós,illetve csavaros kötések a girbe-gurba tengelyen) a botváltó és a váltómű között.
Meg kéne keresni ezt a "szétugrást",és a helyére rakni és meghúzni ezen ponton a rögzítő csavart.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!