Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Etz 150-re tennék MIKUNI...

Etz 150-re tennék MIKUNI karburátort jobban menne vagy kevesebbet fogyasztana?

Figyelt kérdés
Vagy esetleg tudtok valamilyen karbit ajánlani amivel jobb lenne a motor?

2012. aug. 24. 21:58
 1/4 anonim ***** válasza:
Attól függ, milyen Mikunit tennél rá és mit változtatnál még meg. Ha csak kicseréled a karbit, ne várj csodát: a gyári BVF nem volt olyan nagyon rossz, a fogyasztáson lehet valamicskét csökkenteni, de a motor csak a karburátor cseréjétől nem lesz sokkal erősebb. Hiába tudna több benzin bejutni, ha ugyanazokkal a vezérlési szögekkel dolgozik a motor és ugyanazon a kipufogón kell kinyomnia...
2012. aug. 24. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Sima 24mm-es torkúra gondoltam. Mást nem gondoltam megváltoztatni.


Esetleg mit ajánlasz a karbi mellé?

2012. aug. 24. 22:04
 3/4 anonim ***** válasza:
Szerintem ha a fogyasztást akarod visszavenni elösször szórakozz egy picit a súber tűvel mielött új karbit veszel hozzá.Az Én gépemnél 1litert jelentett hogy átakasztottam és tudatosabban vezetek.
2012. aug. 25. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Az elozoekkel egyetertek, de meg mindig nem ertem miert kerdezik allandoan ezt az eszeveszett tunning marhasagot. A megtervezett jarmuvek hajto erejet biztosito MOTOR alltalaban eleg szuk keresztmetszettben valtoztathato, komolyabb atalakitas nelkul. A hagyomanyos(karburatoros benzines eseten, vagy adagolos diesel eseten) majdnem mindig csucsra van jaratva a meggyartasa pillanatatol fogva(ez elettartam es fogyasztas szempontjabol ertem es ehhez rendeltek a teljesitmenyt). Vagyis ami levego befer az bemegy, ehhez adott mennyisegu uzemanyag dukal, se tobb se kevesebb(mindket esetben tobblet uzemanyag fogyasztas jelentkezik). Ezen mit nem lehet megerteni? Ha latod a gyertyan hogy fekete, tocsog a benzinben akkor lehet allitani hogy kevesebbet kapjon, ha meg feheres nagyon halvany akkor meg kicsit tobbet. Ezt belovod es kesz vagy. Persze elofeltetel a normalis kompresszio, illetve gyujtas meglete, ne szivjon fals levegot, ne legyen eltomodve a kipufogo, a szimmeringek a forgattyushazban rendben legyenek. Ha ez mind rendben akkor mas tennivalo nincs. Hasznald egeszseggel! :)
2012. aug. 26. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!