11/16 anonim válasza:
Kicsit ránéztem az árakra, 500környékén lehet kapni azonos évjáratot, a fényezés mondjuk 2,5kiló (annyira nem extra, sima narancs és kapott egy metált meg fel lett matricázva), a többi kijön a maradék 2,5-ből, pont nullásan adja a srác.
12/16 anonim válasza:
Sőt, jobban megnézve az 500 még sok is, 2-3kiló között is vannak korrekt állapotúak.
13/16 anonim válasza:
Nem vita képen, de egy patika állapotú még mindig 600e-650e, bár sztem nem ér annyit. A 300e környékiek mind rohadnak, vagy ha nem, akkor már a motorjukat hajtották véglegesen szét:( Tapasztalatból beszélek, nekem is csíklámpás hondám van. 200e-ért vettem, de még ennyit legalább rá kell költenem lakatolásra.
14/16 anonim válasza:
Azért találtam párat ami nem olyan veszélyes, bár az összes régi japán (meg nem japán) gép rohad valamennyire, a motorba meg ugye nem látok bele. De szerintem továbbra sem gyanúsan olcsó a gép, simán elmegy.
15/16 anonim válasza:
17 éves nem is legerősebb motorú, búcsújárós, matricázott civicért nehogy már 1milliót adj!Meg 53ezer km van benne 17 év alatt na persze ,lemaradt egy kettes az elejéről:D
16/16 A kérdező kommentje:
A KM-ek számára:Az én 10 éves aeroxomba is 4ezer van!
Mivel.:Kiállítási darab:D de ha kocsi beteg akkor jó ez is:D
2012. aug. 22. 20:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!