Mindegyik Simson felújított?
Vannak akik ezzel foglalkozna, hogy felújítják őket és eladják. Akit csak a pénz érdekel az belerakja a legolcsóbb alkatrészeket. Olyantól érdemes venni aki magának újította fel jó alkatrészekkel, tehát ismerőstől.
Én nyár elején úgy vettem egy fickótól, hogy munkába járásra használta, és 2008-ban volt felújítva. A kuplung kosara volt kopott, azt cseréltem is, de más baja nincs. A gyári csapágyak sem örökéletűek egyébként. Nekem ha ez a henger akkor felfúratom 60-asra és megcsinálom a mihu féle mini tuningot. A blokkba meg SKF vagy Koyo csapágy megy majd. Nem mindenki gányolja össze...
Ja és általában akkor nem strapa bíró hogyha állandóan csutka gázon közlekedsz. Tudnék neked mutatni pár Simson Start, meg Schwalbe-t amik még nem voltak felújítva soha, mindig arol 2T-vel voltak hajtva és még sincs semmi bajuk. Persze mind öreg ember. Ez a titok.
Ugyan azért, amiért minden eladó autó 110.000 km-t futott (mindegy, hány éves), mindegyik nemdohányzó orvos női tulajtól eladó, mindegyik 2. - 3. autóként használt és természetesen mindegyik garázsban tartott - madárszart életében nem látott. Ha véletlen a sztrádán úton az unokák felé leszarta volna egy galamb, akkor rögtön megálltak és letakarították.
És ugye az ilyen autók is FRISSEN NAGYSZERVÍZELVE eladók.
Na ezért.
Nem mindegyik, de egyre több. Azt hiszik, hogy a gyári alkatrészeknél jobbat raknak bele, pedig koránt sem így van. Na meg ugye az önjelölt szerelők.
Nincs semmi baj a felújítással, ha normális alkatrészekből van összerakva, normális szerelő által. De kereshetsz gyárit is, fórumon tudnak segíteni, hogy melyiket érdemes megvenni, és melyiket kerüld.
Régi motorokra szubjektíven kell nézni. Attól mert régi nem minden alkatrésze szar. A simsonra azért mondják hogy strapabíró mert jó kontrukció. Nem spórolták ki az anyagot belőllük. Nagymotorok csak kicsibe. 1000x felújíthatók csak a kopó alkatrészeket szokták cserélni.
tömítések szimeringek apró alkatrészek esetleg a dugattyút gyűrűit láncot kuplungot fékbetétet ilyesmik. És ha azt vesszük az már felújítottnak számít.
Valóban vannak akik nem megfelelő szerszámmal és szakértelemmel végzik el ezeket a munkálatokat. (Őket hívják kokec gányolóknak).
Amúgy abban szinte biztos lehetsz hogy 30 év alatt szinte nem létezik olyan simson amit ne szedtek volna szét.
Amit használnak az egyszer el is kopik. Még a tankot is el lehet rontani ha nem rendeltetésszerűen használják. :)
Amúgy tényleg jók a simsonok ,nem bonyolult gépek és jó ha megtanulod a szerelés fortélyait ha nem akarod szerelőhöz hordani minden aprósággal. Mert az életed szervízre költöd ha meg már értesz hozzá max rántasz egyet a válladon és hazatolod megcsinálni. Amúgy ajánlom a sportmotor.hu oldalt ott rendes simson fórumok vannak.
Azért felújítottak, mert 30 évesek, és rengeteget
használták, jellemzően hülyegyerekek.
Szerinted egy 50 éves motor amiben van mondjuk 30e Km nyélen használva mitől ne menne szét? Persze, hogy fel kell újítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!