Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mindegyik Simson felújított?

Mindegyik Simson felújított?

Figyelt kérdés
Venni szeretnék egyet, és itt is mindenki írja, hogy nagyon jók, nem romlanak el. De akkor az eladók miért mind felújítottak??? (mármint frissen, nem az, hogy 30év alatt) Mégse strapabíróak?

2012. aug. 19. 18:44
 1/8 anonim ***** válasza:
Mert ha valaki megveszi, akkor egyből felújítja, mert azt hiszi, hogy mivel 30 éves, szar is. Szétszedi hidegen kalapáccsal, belerakja a szar NTN és KBS csapágyakat, fos szimeringeket, és eladja felújítottnak. Ezzel azt éri el, hogy szétkúrta a jó blokkfeleket, eldobálta belőle a gyári, hibátlan csapágyakat, és nem fogja bírni a blokk csak 1 évig. Maximum. Miközben gyári csapágyakkal meg még vagy 5 évig bírta volna.
2012. aug. 19. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Vannak akik ezzel foglalkozna, hogy felújítják őket és eladják. Akit csak a pénz érdekel az belerakja a legolcsóbb alkatrészeket. Olyantól érdemes venni aki magának újította fel jó alkatrészekkel, tehát ismerőstől.

Én nyár elején úgy vettem egy fickótól, hogy munkába járásra használta, és 2008-ban volt felújítva. A kuplung kosara volt kopott, azt cseréltem is, de más baja nincs. A gyári csapágyak sem örökéletűek egyébként. Nekem ha ez a henger akkor felfúratom 60-asra és megcsinálom a mihu féle mini tuningot. A blokkba meg SKF vagy Koyo csapágy megy majd. Nem mindenki gányolja össze...

Ja és általában akkor nem strapa bíró hogyha állandóan csutka gázon közlekedsz. Tudnék neked mutatni pár Simson Start, meg Schwalbe-t amik még nem voltak felújítva soha, mindig arol 2T-vel voltak hajtva és még sincs semmi bajuk. Persze mind öreg ember. Ez a titok.

2012. aug. 19. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Ugyan azért, amiért minden eladó autó 110.000 km-t futott (mindegy, hány éves), mindegyik nemdohányzó orvos női tulajtól eladó, mindegyik 2. - 3. autóként használt és természetesen mindegyik garázsban tartott - madárszart életében nem látott. Ha véletlen a sztrádán úton az unokák felé leszarta volna egy galamb, akkor rögtön megálltak és letakarították.


És ugye az ilyen autók is FRISSEN NAGYSZERVÍZELVE eladók.


Na ezért.

2012. aug. 19. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 kgpassat ***** válasza:

Nem mindegyik, de egyre több. Azt hiszik, hogy a gyári alkatrészeknél jobbat raknak bele, pedig koránt sem így van. Na meg ugye az önjelölt szerelők.

Nincs semmi baj a felújítással, ha normális alkatrészekből van összerakva, normális szerelő által. De kereshetsz gyárit is, fórumon tudnak segíteni, hogy melyiket érdemes megvenni, és melyiket kerüld.

2012. aug. 20. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Saját tapasztalatból beszélve azt ajánlom hogy nézz szét az ismerőseid között. Ha ott van vedd meg. Ha nincs akkor vegyél egy olyat amit amúgy sem tartanak sokra és csináltasd meg lehetőleg ne 300Ft-os alkatrészekkel, olyan emberrel ki nem kókányol. Mert ránézésre lehet jó, 2-3 próbakör után is. De én is bevettem azt a bizonyos csecset.. Nálam a heti 120 km megtétele után kezdetek előjönni a gondok, és még egyet a mai napig nem tudtam/tudtunk orvosolni :S
2012. aug. 21. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
Szerintem érdemes a környékeden körül nézned mindig van eladó a környezetben. Én pl haverral cseréltem a nem működő robogómat az ő járó képes simsonjára. Költöttem rá egy 10est mert kellet rá lánckerék meg lánc meg egy kettő apróbb dolog és pl engem Kecskemétről Csepelig hozott gond nélkül.... most szegény a koleszomba alszik téli álmot. A Simot mindig kell bütykölni de nem vészes és nem nagy összeg javítani. Szerelni megtanulsz mellette de egy életen át társad. Nekem a robogó nem jött át többet szereltem mint a simot lehet hogy gyorsabb volt de ez kényelmes élvezhető motor most fogok mellé egy dt-t venni mert szegényt nem lenne szívem bántani.
2013. jan. 20. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Régi motorokra szubjektíven kell nézni. Attól mert régi nem minden alkatrésze szar. A simsonra azért mondják hogy strapabíró mert jó kontrukció. Nem spórolták ki az anyagot belőllük. Nagymotorok csak kicsibe. 1000x felújíthatók csak a kopó alkatrészeket szokták cserélni.

tömítések szimeringek apró alkatrészek esetleg a dugattyút gyűrűit láncot kuplungot fékbetétet ilyesmik. És ha azt vesszük az már felújítottnak számít.

Valóban vannak akik nem megfelelő szerszámmal és szakértelemmel végzik el ezeket a munkálatokat. (Őket hívják kokec gányolóknak).

Amúgy abban szinte biztos lehetsz hogy 30 év alatt szinte nem létezik olyan simson amit ne szedtek volna szét.

Amit használnak az egyszer el is kopik. Még a tankot is el lehet rontani ha nem rendeltetésszerűen használják. :)

Amúgy tényleg jók a simsonok ,nem bonyolult gépek és jó ha megtanulod a szerelés fortélyait ha nem akarod szerelőhöz hordani minden aprósággal. Mert az életed szervízre költöd ha meg már értesz hozzá max rántasz egyet a válladon és hazatolod megcsinálni. Amúgy ajánlom a sportmotor.hu oldalt ott rendes simson fórumok vannak.

2013. jan. 20. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Azért felújítottak, mert 30 évesek, és rengeteget

használták, jellemzően hülyegyerekek.

Szerinted egy 50 éves motor amiben van mondjuk 30e Km nyélen használva mitől ne menne szét? Persze, hogy fel kell újítani.

2013. jan. 21. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!