Már megtaláltam egy ugyan ilyen kérdést, akit esetleg érdekelne bemásolom amit a srác írt:
Simson N-es szériában, a következő fojtáseltávolítási lehetőségek vannak:
1. Lánckerék: ahogy itt már írták, cseréld ki 16 fogasra.
2. Kipufogó: Vedd le a kipufogót a hengerről. Ahol a könyök beleér a dobba, jelöld meg valamivel. Ezután engedd ki a bilincset két 10-es kulcs segítségével és húzd ki a könyököt a kipufogóból, a könyökön ez előbb jelölt jelöléstől hátrafelé készíts még egy jelölést 4-5 cm-re. Fogj egy vasfűrészt, és itt vágd el a könyököt. (Ha a könyök nagyon kokszos, érdemes kicserélni, mert kitakarítani nem nagyon lehet, csak égetéssel, de az a króm bevonat rovására megy és el fog kezdeni rozsdásodni. A beszűkült átmérőjű könyök pedig akadályozza a kipuff gáz áramlását, teljesítményvesztéssel jár.) Vedd le a kipufogó végét, tedd félre. A kipufogó dobban (a leghosszabb részben) van egy fojtás, 8mm átmérőjű furattal. Ezt fúrd fel 14 mm-re. Fogd meg a kipufogó leghátsó részét. Ahol távozik a kipufogó gáz, annak a belső vége szögletesre van szűkítve. Fogj egy pontozót, vagy a cső elejével közel azonos átmérőjű eszközt és üsd át a négyzetesre szűkített részen, ezzel kitágítva a szűkítést.
3. Karburátor. Vedd le a karbit, nézz bele a torokba. Húzd falig a gázkart. Ha a súber alja még látszik a torokban, jelöld meg a tetejét. Szedd szét a súber szerkezetet, hogy maga a súber a kezedben legyen. Mérd meg, mekkora rész lógott bele a torokba. Ez általában 3-4 mm. Ekkora részt eltávolíthatsz a súber felső (tehát nem a jelölt!) részéből. Esztergával, fűrésszel, flexszel, amivel tudod, csak a végén egyenes legyen.
4. Henger. Ehhez le kell venni a hengert. Ha még nem csináltad, az összerakást bízd hozzáértőre, vagy tájékozódj megfelelően, mert gyűrűtörés lesz a vége. Levetted a hengert. A henger kipuff nyílása nagyobb, mit a benne lévő persely nyílása. Ezt, a perselyen lévő nyílást kell feltágítani, de nem szabad egészen annyira, mint amekkora a hengeren lévő nyílás, maradjon rajta 2-3 mm. Fontos, hogy az új furat sorjamentes legyen! Kifújatod, a hengert és a dugót bekened 2T olajjal, és mehet össze.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!